تاریخ انتشار:۲۳:۵۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۵
عصر دنا: مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران روز سه‌شنبه 23 آذرماه در سالن جلسات برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و رؤسای ادارات ستادی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و تعدادی از مدیران عامل شرکت های تابع حضور داشتند.

مهندس بیژن عالی‌پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این مراسم با اشاره به سوابق هوشنگ صیدالی مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز گچساران اظهار داشت: ایشان به عنوان یکی از متخصصان مجرب صنعت نفت، فردی شناخته شده و دارای سوابق فنی و مدیریتی هستند که امیدوارم در مسئولیت جدید موفق باشند.

 وی همچنین از زحمات امین محمدی مدیرعامل پیشین شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران قدردانی و برای وی در مسئولیت های آینده آرزوی موفقیت کرد.

 مهندس عالی پور به افزایش تولید نفت در مناطق نفت خیز جنوب پس از رفع تحریم ها اشاره کرد و گفت: افزایش سریع تولید نفت کشور که موجب شگفتی کشورهای نفتی جهان شد، با تلاش کارکنان مناطق نفت خیز جنوب به ثمر نشست که تلاش های همه آنها که موجب سربلندی جمهوری اسلامی ایران شد قابل تقدیر و ستایش است.

در این مراسم، هوشنگ صیدالی مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به ویژگی ها و شرایط کاری در این شرکت گفت: تولید نفت در اولویت اصلی قرار دارد و امیدوارم در تحقق برنامه های تولید، مجموعه مدیران ستادی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های تابع و مدیران و کارکنان نفت و گاز گچساران بیش از پیش همکاری نمایند.

 امین محمدی مدیرعامل سابق شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز گزارشی از فعالیت ها، دستاوردها و عملکرد این شرکت در دوره مدیریت خود ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری فارس ،قرارگرفتن تأسیسات این شرکت در چهار استان کهگیلویه و بویر احمد ، خوزستان، بوشهر و فارس از ویژگی های این شرکت است که در کنار قرار گرفتن تلمبه خانه عظیم گوره و چندراهه نفت خام صادراتی کشور در حوزه عملیات این شرکت گچساران را به قلب صادرات نفت خام کشور تبدیل کرده است.

این شرکت هم اکنون مسئولیت تولید صیانتی از 15 میدان نفتی فعال را با استفاده از 775 حلقه چاه بر عهده دارد.

وجود 10 واحد بهره برداری، 5 کارخانه نمکزدایی در مدار و 2 کارخانه نمکزدایی در دست اقدام، وجود 11 ایستگاه فشار و تزریق گاز، سه مجتمع بزرگ پالایشگاهی گاز و گاز مایع، سیستم گاز آغارودالان مشتمل بر 12 دستگاه، شیرگاه و لخته گیر مایع، چندین واحد آزمایشگاه شیمیایی، وجود 6 واحد آبرسانی، بیش از 100 تفکیک گر سرچاهی و بوستری، در کنار 3 ایستگاه برق و دارابودن بیش 6700 کیلومتر خطوط لوله از قطر 4 تا 52 اینچ از دیگر ویژگی های دومین تولید کننده نفت در جنوب است.

نفتی‌های گچساران که با اعتصاباتشان در قبل از انقلاب نقش بی‌بدیلی در پیروزی جمهوری اسلامی داشتند سال‌های سال است در مقابل تحریم‌های ظالمانه نه تنها سر خم نکرده اند بلکه در این سال‌ها پیشگام در عرصه اقتصاد مقاومتی بوده‌اند و به فرمان رهبری لبیک گفته و تبلور اقتصاد مقاومتی را رقم زده اند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین