تاریخ انتشار:۱۵:۱۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۵
مسؤول بسیج دانشجویی شهید آقائی‌وندا گچساران:
عصر دنا: مسؤول قرارگاه دانشجویی شهید آقائی‌وندا گچساران گفت: مسؤولان باید جوابگوی بی‌احترامی و هتک حرمت دانشجویان در روز دانشجو در این شهر باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عبدالله نادری لردجانی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص اتفاقات روز دانشجو در دانشگاه آزاد این شهرستان گفت: روز دانشجو روز مهمی برای دانشجویان و کشور است.

مسؤول قرارگاه دانشجویی شهید آقائی وندای گچساران با بیان اینکه در این روز نباید به دانشجویان و دانشگاه بی‌احترامی شود، افزود: دانشجو در مقابل بی‌احترامی مسؤولان واکنش نشان خواهد داد.

نادری لردجانی تصریح کرد: در روز دانشجو با بی‌احترامی به یکی از بانوان بسیجی توسط مسؤولان در نشست دانشجویی در دانشگاه، دانشجویان نیز در حمایت از این دانشجو نشست را ترک کردند.

وی با بیان اینکه چرا مسؤولان این اجازه را به خود داده‌اند که به دانشجویان بی‌احترامی کنند، بیان کرد: چه کسی جواب‌گوی این همه بی‌احترامی به قشر دانشجوست.

مسؤول قرارگاه دانشجویی شهید آقائی وندای گچساران اذعان کرد: دانشجو هرگز به‌دنبال بر هم‌ زدن جلسات و نشست‌های دانشجویی نیست و نخواهد بود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که آیا با سخنران این نشست که دبیر دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی بود مشکل داشته‌اید اظهار کرد: ما هیچ مشکلی با سخنران این نشست نداشته‌ایم و فقط تنها به لحاظ بی‌احترامی یکی از مسؤولان و به احترام دانشجویی که مورد بی‌احترامی قرار گرفت نشست را ترک کرده‌ایم.

 مسؤول قرارگاه دانشجویی شهید آقائی وندای گچساران گفت: دانشگاه باید جوابگوی این بی‌احترامی از سوی مسؤولان باشد.

وی افزود: اگر مسؤولان‌ دانشگاهی و یا رئیس دانشگاه جوابگوی دانشجویان و این بی‌احترامی که از سوی مسؤولان شده، نباشند این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهیم کرد.

نادری لردجانی خاطرنشان کرد: قریب به 300 نفر از دانشجویان بسیجی درب ساختمان پرستاری به نشانه اعتراض و هتک‌ حرمت به خواهر بسیجی تجمع کردند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار