تاریخ انتشار:۱۴:۲۰ - ۱۸ آذر ۱۳۹۵
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): رسانه ها به عنوان امين مردم و جامعه اسلامي در كسب، حفظ و انعكاس اطلاعات و اخبار هستند، به همین دلیل باید در راه حفظ شرافت رسانه ای و صداقت و شجاعت در گفتار نقش خود را به خوبی ایفا کنند، اهمیت پیام رسانی و رسانه مورد اعتماد بودن تا جایی است که انبیای الهی بزرگ‌ترين رسالت خود را «ابلاغ» و «تبليغ» پيام پروردگار به مردم دانسته‌اند.

از اين‌رو، طبق آموزه های دین مبین اسلام و اخلاق مداری و امانتداری در انتقال پیام به مردم، این پایگاه خبری تحلیلی در راستای رسالت خویش، شجاعت و شرافت داشته و در راه ایفای نقش تاثیرگذار خود در جامعه از هیچ کوششی دریغ نکرده است و بدیهی است که عدم پایبندی به شرافت حرفه ای و صداقت در رسانه باعث می شود که مردم اعتماد خود را نسبت به ما از دست بدهند، چنان که امام صادق(ع) در رهنمود گهربار خويش، ‌همگان را به صداقت و يک‌رنگی فراخوانده و‌ می‌فرمايند: «سزاوار است كه خردمند در سخن گفتن صداقت داشته باشد تا به گفته‌هايش اعتماد كنند».

پایگاه خبری تحلیلی«عصر دنا» همیشه سعی بر این داشته تا صداقت، شجاعت، اخلاق مداری و تقوای رسانه ای را سرلوحه کار خویش قرار داده و در مدت فعالیت خود سعی در انعکاس منصفانه رویدادها و تحلیل ها را داشته است، گرچه در این مسیر با ناملایمات و فراز و نشیب هایی نیز مواجه بوده اما هیچگاه از هدف اصلی خود منحرف نشده است و همواره روحیه نقد پذیری و تعامل را با مردم و نهادهای مختلف داشته است.

در آوخر فرودین ماه 95 بعد از بازشماری آرا حوزه انتخابیه بویراحمد تحلیلی با تیتر " پشت عینک آفتابی فرماندار بویراحمد چه میگذرد" در سایت خبری عصر دنا  منعکس شد که فرماندار بویراحمد ضمن ارسال جوابیه و درج آن در سایت عصر دنا، بدون اطلاع و درخواست توضیح از تحریریه سایت اقدام به شکایت کرد.

با توجه به اینکه فرماندار بویراحمد از ناحیه چشم در 8 سال دفاع مقدس جانباز شده برخی مغرضانه این تیتر عصر دنا را توهین به ارزش ها تلقی کردند که با توجه به اخلاق رسانه ای اعلام می کنیم که این پایگاه خبری هیچ قصد و توهینی نسبت به وی نداشته و نداریم و اگر در این خصوص سوء تفاهی پیش آمده عذخواهی می کنیم.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.