کد خبر: ۱۱۰۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۰۹ - ۱۲ آذر ۱۳۹۵
امام جمعه باشت:
عصر دنا: امام جمعه باشت با ابراز تعجب از سهل‌انگاری در برخورد با نجومی‌بگیران گفت: گویی قرار است مردم از نجومی‌بگیران عذرخواهی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی ظهر امروز در نماز جمعه عبادی و سیاسی این هفته باشت ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: بهترین نشانه تقوا شکرگذاری به درگاه خدای متعال برای همه نعمتهایی است که به ما مرحمت کرده است.

این خطیب جمعه با اینکه وقف یکی از دستورات ارزشمند دین اسلام است گفت: مسأله وقف متاسفانه در استان ما جانیفتاده است، اگر به استان‌های دیگر مراجعه کنیم، می‌بینیم که در جهات مختلف وقف‌هایی صورت گرفته لذا کسانی که استطاعت دارند وقف کنند چرا که برای بعد از حیات انسان بسیار ارزشمند است.

امام جمعه باشت با اشاره به نیازهای این شهرستان به مجتمع‌های قرآنی و دارالقرآن افزود: اگر مردم بنا داشتند وقف کنند لازم است که این اولویت‌ها را ببینند.

عبودی ضمن تبریک 16 آذر روز دانشجو به چند نکته اشاره کرد و گفت: دانشگاه‌ها اجازه ندهند 16 آذر تبدیل به روز تشنج، جنجال و محفل ضد انقلاب شود، در بعضی از دانشگاه‌ها بعضی از سخنرانی‌ها و مناظره‌ها با اساس و مبانی انقلاب و اسلام همخوانی ندارند.

وی ادامه داد: مدیران و اساتید دانشگاه‌ها تلاش کنند دانشجویان ما را انقلابی بار بیاورند، الان همه تلاش دشمن بر این است که فضای دانشگاه از رئیس تا دانشجو انقلابی نباشد.

امام جمعه باشت تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال این است که بتواند اساتید ما را در کلاس‌ها قانع کند که حرف از ضد انقلاب و ضد ارزش‌ها بزنند و اتفاقا گاهی اوقات می‌بینیم که بعضی از روسای دانشگاه‌ها به اساتیدی که ضد اسلام حرف می‌زنند بیشتر توجه می‌کنند که این قابل قبول نیست.

عبودی بیان داشت: مسأله 16 آذر مسأله انقلابی بودن است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این خطیب جمعه با اشاره به برجام و تمدید 10 ساله تحریم‌های ایران در سنای آمریکا بیان داشت: تمدید این تحریم‌ها نقض صریح برجام است چون در مذاکراتی که با غربی‌ها داشتیم به صراحت نوشته شده و دیگر دارای ابهام نیست.

وی تصریح کرد: از روز اول دشمن همواره برجام را یک ابزار برای فشار به ملت ما قرار داده است.

عبودی با اشاره به سخنان رهبری درباره عجله در به سرانجام رسیدن توافق برجام بیان داشت: وقتی مجلس در 20 دقیقه برجام را تصویب کرد همان زمان عرض کردیم این عجله بود و باید این طرح کارشناسی و روی آن نظر داده می‌شد ولی گویا معاملاتی در کار بود که نمایندگان باید امضا کنند.

امام جمعه باشت ادامه داد: باید سیاست خارجی ما دست به کار شود و اقدام متقابل از خود نشان دهد، این برای کشور ما ذلت است و عزت ما را لگدمال کرده است.

این خطیب جمعه خطاب به دولت بیان داشت:دولت در زمینه برجام باید پاسخگو باشد و جلوی این تندروی‌ها را بگیرد، ما شهدای هسته‌ای دادیم و هیچ به دست نیاوردیم و آن‌ها با کمال پررویی قطعنامه علیه ما تصویب می‌کنند.

امام جمعه باشت افزود: دیگر جای سازش‌کاری، تعامل و تأمل نیست که یک مقدار دیگر صبر کنیم، برجام متاسفانه نفعی برای ما نداشت و به حیثیت جمهوری اسلامی ضربه می‌زند و عزت ما را زیر سوال می‌برد.

عبودی ادامه داد: دولت خودش این مذاکرات را انجام داد و خودش باید جلوی این تند‌روی‌ها و  مصوبات را بگیرد.

وی با اشاره به حقو‌ق‌های نجومی بیان داشت: دستگاه قضایی این هفته اعلام کرد تا الان دولت حتی یک پرونده نفرستاده است یعنی این‌ها مشکلی نداشته‌اند؟

وی با کنایه ادامه داد: اگر مشکلی نداشتند تا ما و همه مردم از این مدیران عزیز و لایقی که این همه پول به جیب زدند عذرخواهی کنیم و اگر بتوانیم یک مقداری جمع کنیم و به آن‌ها بدهیم و اگر هم متهم و مجرمند چرا پرونده به دستگاه قضایی نمی‌فرستند و با آن‌ها برخورد نمی‌کنند؟

عبودی ادامه داد: هم دولت و هم مجلس در این قضیه کوتاهی کردند و معتقدیم دستگاه قضایی باید ورود پیدا کرده و خود برخورد کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
با سلام خدمت حاج آقای محترم لطف کنید در هفته آینده هم موضوع نجومی بگیران و هم قوه قضاییه را پیگیری کنید ببینم چه شد؟
جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
ازچند تاشون غذرخواهی کنند از رئسای قوه قضائیه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار