کد خبر: ۱۰۹۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۱۶ - ۳۰ آبان ۱۳۹۵
عصر دنا: نشت کپسول گاز و انفجار آن، جان یک مغازه دار را در روستای سادات امامزاده علی سرفاریاب چرام گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): براساس این گزارش، این جوان مغازه دار حدودا 30 تا 40 ساله برای در امان ماندن از سرما از کپسول گاز در مغازه خود استفاده می کرده است .

وی شب گذشته درحالی در مغازه خود خوابیده بود که کپسول گاز به دلیل نشتی خالی و فضای مغازه پر از گاز می شود.

جوان مغازه دار سرفاریابی از خواب بلند می شود و کلید برق را برای روشن کردن لامپ فشار می دهد که در این هنگام مغازه منفجر می شود و  این جوان به دلیل جراحت و سوختگی شدید جان خود را از دست می دهد.

این جوان متاهل و دارای دو فرزند دختر است.

ﺍﻣﺎﻣﺰﺍﺩﻩ ﻋﻠﯽ ‏(ﻉ) ﺍﺯ ﻧﻮﺍﺩﮔﺎﻥ ﺍﻣﺎﻡ ﻧﻬﻢ ﺷﯿﻌﯿﺎﻥ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﺤﻤﺪ ﺟﻮﺍﺩ ﺗﻘﯽ ﻋﻠﯿﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺑﺎ هفت واسطه به امامزاده موسی مبرقع (ع) فرزند ﺍﻣﺎﻡ ﻣﺤﻤﺪ ﺟﻮﺍﺩ ﺗﻘﯽ (ع) ﻣﻨﺘﻬﯽ ﻭ ﻣﺨﺘﻮﻡ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺩ. ﺑﻘﻌﻪﯼ ﻣﺘﺒﺮﮎ ﺍﻣﺎمزاده ﺩﺭ ﺗﺎﺭﯾﺦ ۳۰ ﺩﯼ ۱۳۵۳ ﺑﺎ ﺷﻤﺎﺭﻩٔ ﺛﺒﺖ ۱۰۲۳ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺁﺛﺎﺭ ﻣﻠﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﺛﺒﺖ ﺭﺳﯿﺪﻩ ﺍﺳﺖ.

روستای سادات امامزاده علی سرفاریاب در 45 کیلومتری شهرستان چرام واقع شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
سلام واقعا متاسفم خیلی دردناک و ناراحت کننده بود این بنده خدا به علت بی گازی در سال 2017 مدرن ترین سال و پیشرفترین سال جان خود را از دست داد مسولین چاره ای بیندیشن نقاط محروم را گازرسانی کنن فردای قیامت پاسخگو هستید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
اقای بهمنی عزیز شما از مسولین انتظار کار داریت؟؟ خدایی انتظار داریت؟؟کدوم مسول؟مگه ما مسول داریم؟کی به فکر این مردم بدبخت و بیچاره هست؟؟؟ شما به چهارتا ادمی که اون بالا نشستن و فقط به فکر گذر وقت و گرفتن حقوق نجومی هستن میگید مسول؟؟؟ کاش حداقل عرضه ی اختلاس داشتن!!!! تمام غم و فکر و ذکر همونای که شما بهشون میگید مسول این مدت شده تغیر اسم استان!!! حالا خدایی تغیر اسم استان مهمتره یا دادن گاز وبرق و اب به مناطق محروم؟؟ همشون رو به خدا واگذار میکنیم،این حرف ما جوانان این استانه،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین