تاریخ انتشار:۱۲:۳۹ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵
عصر دنا: رئیس اتاق تعاون ایران با تاکید بر اینکه روش اجرای اخذ مالیات بر ارزش افزوده در کشور غلط است گفت: با تصویب و اجرای نظام جامع مالیاتی مشکلات موجود برطرف می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بهمن عبداللهی اظهار داشت: از اینکه باید یک روزی شیرهای نفت را ببندیم و کشور را بر اساس مالیات‌های دریافتی اداره کنیم استقبال می‌کنیم ولی روش فعلی اخذ مالیات بر ارزش افزوده صحیح نیست و مشکلات متعددی را برای تولیدی‌ها اعم از تعاونی و بخش خصوصی به‌وجود آورده است.

وی عنوان کرد: روش غلط اخذ مالیات بر ارزش افزوده سبب ورشکستگی تعاونی‌ها بسیاری در کشور شده و حتی تولیدی‌ها دیگری را نیز با همین مشکل روبه‌رو کرده است که امیدواریم این مشکلات با تصویب و اجرای قانون جامع مالیاتی برطرف شود.

به نوشته تسنیم، عبداللهی با بیان اینکه مالیات بر ارزش افزوده در کشورهای مختلف اجرا شده است ابراز کرد: روش اجرا در کشور ایران با سایر کشورها متفاوت بوده و از پایه اجرای آن در ایران غلط است.

رئیس اتاق تعاون ایران عنوان کرد: ضریب اخذ مالیات بر ارزش افزوده در ورشکستگی تعاونی‌ها و بخش خصوصی در کشور بالا بوده و این موضوع بر هیچ کسی پوشیده نیست.

عبداللهی از ناموفق بودن تعاونی‌های عمران شهری خبر داد و گفت: این تعاونی‌ها بنا به دلایل متعددی نتوانستند فعالیت خود را گسترش دهند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین