تاریخ انتشار:۱۲:۰۴ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵
عصر دنا: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مسابقه کشوری کتابخوانی «خانواده مسجدی» همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در استان برگزارمی شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، ضمن اعلام خبر برگزاری مسابقه کشوری کتابخوانی «خانواده مسجدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: این مسابقه به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد استان خراسان جنوبی و معاونت فرهنگی و هنری ستاد عالی مساجد کشور برگزار می شود.

 

قاسمی، به نحوه شرکت در مسابقه اشاره و اظهار داشت: علاقه مندان می توانند متن کتاب «شاخص اخلاق فردی و اجتماعی خانواده مسجدی» را از پایگاه اینترنتی اداره کل کتابخانه های مساجد کشور به نشانی www.masjedketab.ir در یافت کنند.

 

وی یادآور شد: علاقه مندان پس از مراجعه به کتاب باید پاسخ سوالات را به صورت یک عدد ۱۵ رقمی به همراه نام، نام خانوادگی و نام استان خود به سامانه ۱۰۰۰۸۹۴۰۵۶۱ پیامک کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، مهلت ارسال پاسخ نامه را تا ۳۰ دی سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: نتایج این مسابقه نیز دهه مبارک فجر امسال اعلام می شود.

 

قاسمی، جوایز این مسابقه را 70 عدد کارت هدیه 100 هزار تومانی ذکر کرد و گفت: شرکت کنندگانی که نام استان خود را قید نکنند، در قرعه کشی حذف خواهند شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.