تاریخ انتشار:۱۴:۵۱ - ۲۷ آبان ۱۳۹۵
عصر دنا: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران در آئین رونمایی از ۷ دستگاه آمبولانس جدید که با حضور فرماندار و تعدادی از مسئولین این شهرستان انجام شد، اظهار داشت: ضریب عملکرد اورژانس ۱۱۵ شهرستان گچساران بر اساس وقت طلایی، بسیار مطلوب می باشد. هایده حافظ قرآن افزود: اعتبار خرید این آمبولانس های پیشرفته موجود درکشور ...
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران در آئین رونمایی از ۷ دستگاه آمبولانس جدید که با حضور فرماندار و تعدادی از مسئولین این شهرستان انجام شد، اظهار داشت: ضریب عملکرد اورژانس ۱۱۵ شهرستان گچساران بر اساس وقت طلایی، بسیار مطلوب می باشد.

هایده حافظ قرآن افزود: اعتبار خرید این آمبولانس های پیشرفته موجود درکشور با تجهیزات کامل تقریبا ۳۰ میلیارد ریال می باشد.

وی بیان کرد: با اضافه شدن این تعداد آمبولانس به ناوگان آمبولانس‌های شهرستان، خدمات دهی اورژانسی بهبود خواهد یافت.

حافظ قرآن با بیان اینکه این تعداد آمبولانس جایگزین آمبولانس‌های فرسوده می‌شود، اظهار کرد: آمبولانس قبلی به عنوان پشتیبان به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران  عنوان کرد: هم اینک هفت پایگاه اورژانس جاده‌ای و شهری در این شهرستان فعال است.

حافظ قرآن تصریح کرد: این تعداد پایگاه‌ها در دیل، دژ سلیمان، بی‌بی حکیمه، خیرآباد، امامزاده جعفر و دو پایگاه شهری  مستقر هستند.

حافظ قرآن در پایان گفت: با توجه به شرح وظایف مرکز فوریت‌های پزشکی در زمان بحران و اقدام سریع و به موقع، وجود چنین آمبولانسی با این امکانات و تجهیزات امری ضروری بود که با تلاش نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی این ۷ دستگاه آمبولانس که از پیشرفته‌ترین آمبولانس‌های روز دنیا بوده به گچساران اختصاص داده شد.

 

گزارش: حبیب قلندری

 

۰-۲ ۰ img_8969 img_8971 img_8973 img_8974 img_8981 img_8983 img_8986 img_8987 img_8992 img_8996 img_8999 img_9000 img_9002 img_9004 img_9005

 

برچسب ها: گچساران ، عصردنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.