تاریخ انتشار:۲۳:۱۳ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵
گلایه امام جمعه شهرستان لنده خطاب به مسئولان استانی:
عصر دنا: امام جمعه شهرستان لنده گفت:در جمهوری اسلامی نوع نگاه مردم به مسئولان خدمتگذاری برای مردم است و هرکس که بیشتر خدمت کند بیشتر مورد مقبول ملت است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به نقل از خبرلنده، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه شهرستان لنده صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان اظهارکرد: الگو قراردادن خدمت بی منت برای همه ما به عنوان یک اصل لاینفک در خدمت به مردم است.

وی افزود: باید شیوه خدمت و مدیریت ما همانند سردار شهید کاظمی باشد که با عشق به ولایت و ملت به مردم خدمت می کرد.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: همه ما که دارای وظایف مختلفی هستیم باید در قبال خدمت به مردم احساس تکلیف کنیم و شبانه روز در خدمت مردم باشیم.

وی تاکیدکرد: عده ای شب و روز با زد وبندهای سیاسی به خاطر رسیدن به قدرت و اجرای برنامه های سیاسی خویش له له می زنند و التماس می کنند و به دنبال سهم خواهی هستند.

محمودی اصل گفت: اگر احیاناً چنین افرادی در منصب و قدرت قرارگیرند باید شاهد نارضایتی های پی درپی مردم از آن و مجوعه تحت حمایت آن باشیم.

امام جمعه شهرستان لنده خطاب به مسئولان گفت: در جمهوری اسلامی نوع نگاه مردم به مسئولان خدمتگذاری برای مردم است و هرکس که بیشتر خدمت کند بیشتر مورد مقبول ملت است.

وی خاطرنشان کرد: نباید اهداف حزبی و گروهی در خدمت به مردم مدنظر قرارگیرد بلکه باید کارهای برپایه عدالت تهیه و تنظیم گردند.  

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت: نباید خدمت به مردم جنبه شعاری به خود بگیرد بلکه باید با اقدام و عمل خویش خدمت به مردم را عینیت ببخشیم.

وی تاکیدکرد: تا مادامی که مسئولان به دنبال خدمت به مردم هستند مورد مقبول و پذیرش مردم و روحانیون و ائمه جمعه سراسر کشور هستند.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: یک مدیر با برنامه و مدبر می تواند با شناخت چالش ها و آسیب ها و مشکلات مردم، تصمیم سازی و تصمیم گیری درستی برای پیشرفت شهرستان داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان لنده دارای پتاسیل ها و ظرفیت های عظیمی است که نیازمند عزم  راسخ مسئولان این شهرستان برای شکوفایی است.

امام جمعه شهرستان لنده از روند انتصابات در استان کهگیلویه وبویراحمد و عدم مشورت با ائمه جمعه در سراسر استان گلایه کرد.

وی در پایان از زحمات محمد مرادی فرماندار سابق و برای دارا کریمی نژاد فرماندار جدید شهرستان لنده آرزوی موفقیت کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار