کد خبر: ۱۰۸۲۱
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۳۵ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵
نوشابه بازکردن فرماندار جدید لنده برای معاون سیاسی استاندار؛
عصر دنا: فرماندار لنده در ادامه به اندیشه و راه خود اشاره و گفت: خواستگاه اندیشه من اصلاح‌طلبی اصیل بوده که در جهت خدمت به مردم آن را به کار خواهم گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

دارا کریمی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع مردم شهرستان لنده با اشاره به ویژگی‌های مدیریتی معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: فتاح محمدی به عنوان یک سرعت‌گیر و ضد ضربه در استان کهگیلویه و بویراحمد عمل می‌کند.

وی افزود: تلاش و کوشش معاون سیاسی امنیتی برای استفاده از ظرفیت‌های استان قابل ستودن بوده و نیاز است که از چنین نیروهایی استفاده بیشتری ببریم.

فرماندار جدید شهرستان لنده در ادامه با اشاره به ویژگی‌های مردم شهرستان لنده تصریح کرد: لنده به معنای عمیق و گود بوده ولی مردم این سامان دارای ژرف اندیشی و همت والایی برای توسعه و پیشرفت هستند.

کریمی‌نژاد به شتر سنگی در کوه مشرف به شهر لنده اشاره کرد و یادآور شد: این شتر سنگی که نماد گردشگری شهرستان بوده نمادی از مقاومت و صبوری مردم این سامان در برابر مشکلات بوده است.

وی به حضور مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس اشاره و خاطر نشان کرد: شهرستان لنده دلیرمردانی همچون سردار شهید جان‌محمد کریمی را تقدیم نظام و انقلاب نموده که افتخاری برای این شهرستان و استان و حتی کشور بوده است.

فرماندار شهرستان لنده با بیان اینکه باید با همکاری نهادهای فرهنگی از جمله بنیاد شهید و سپاه تندیس این شهید در میدان ورودی شهر نصب شود ادامه داد: در زمان ورود به شهرستان لنده احساس کردم شهید کریمی از من روحیه 65 و 66 را در جهت خدمت به مردم می‌خواهد.

کریمی‌نژاد تبیین کرد: من برای کسب تجربه نیامدم ، نمی‌خواهم به هر قیمتی فرماندار باشم، می‌خواهم قیمتی فرماندار باشم.

وی به اقتدار و امنیت جامعه اشاره و افزود: این اقتدار و امنیت مرهون تلاش نیروهای مظلوم ولی مقتدر نظامی و انتظامی بوده که نیاز است در جهت تأمین امنیت حمایت شوند.

فرماندار لنده در ادامه به اندیشه و راه خود اشاره و گفت: خواستگاه اندیشه من اصلاح‌طلبی اصیل بوده که در جهت خدمت به مردم آن را به کار خواهم گرفت.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مردم این شهرستان نیروهای پروازی بوده که من ابتدا از خود شروع خواهم کرد و پر و بال مدیران پروازی را خواهم شکست.

کریمی‌نژاد در ادامه نبود اعتبارات در شهرستان اشاره و گفت: درست است که شهرستان لنده همچون گچساران و بهمئی اعتبارات نفت را ندارد ولی حق‌آبه لنده چیزی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات این شهرستان را برطرف سازد.

وی در پایان تشریح کرد: بهره‌برداری از معادن و منابع زیر زمینی و نیروهای مستعد و هنرمند شهرستان و استفاده از خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها مهم‌ترین راهبرد و برنامه این شهرستان در آینده نزدیک است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
بیا این هم از راه نرسیده سیاسی بازی در آورد و لنده هم شده جولانگاه سیاسی بازی....
دهدشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
مگر اصلاح طلبی هم هست، اصلاحات رفت به جهنم...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
کا برررررره ه ه ه ه ه ه ه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
اگه اصلاح طلب اصیل بودی مدح و ثنا نمی کردی؟؟؟؟اصلاح طلب اصیل؟؟؟؟اصلاح طلب اصیل؟؟؟؟چه ادعای بزرگی؟؟؟؟؟اصلاح طلب اصیل ؟؟؟وژدانن دو خط تعریف از یکه وگفتی بنویس؟؟؟؟
اکبریان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
باسلام و احترام . انتصاب بجا و شایسته برادر بسیار ارزشمندم جناب آقای کریمی نژاد را به عزیز تبریک عرض میکنم. در زمان انتخابات مجلس در معیت این بزرگوار در روستای دلی مهتاب بودم و سالهاست میشناسم شک ندارم از نخبگان و مدیران برجسته هست. دوستان خط و مشی سیاسی را همه ماها داریم ایشون فرمودند اصلاح طلب اند مبارکشون باشه. در نظام مقدس و کریمه جمهوری اسلامی هیچ حزب و جناحی مرده نیست. جامعه مدنی هست و آزادی بیان. پس از مردم فهیم لنده میخوام که به این مدیر توانا ایمان داشته باشند. چون توانایی حل مشکلات شهرستان را داره و ازطرفی برادر کریمی از مدیران علیرتبه استان هستند ایشون را باور کنید. مرد هست مرد به تمام معنا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
باش جناب اصیل می بینیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
اصلاطلبی کجای که کشور را به گند کشیدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
کسانی که دنبال تغییر نام استان هستند باید بدانند که برای کار دیگری انتخاب شده اند هر وقت بزرگ شدند که خود به تنهایی تصمیم بگیرند انوقت ازاین حرفها زمزمه کنند نام استان مربوط به قومیت های استان میباشد هرکس خود را در اسم استان نمی بیند میتواند از استان خارج شود تازه خیلی از استانهای کشور نام استانشان همان نام مرکز استانشان میباشد اگر سواد خواندن نام استان را ندارید و برایتان سنگینی میکند پس همان نام مرکز استان را انتخاب کنید تا نمره قبولی بگیرید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.