کد خبر: ۱۰۷۶۳
تاریخ انتشار:۲۰:۴۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵
با هوشیاری پلیس صورت گرفت
عصر دنا: با هوشیاری پلیس 333 کیلوگرم محموله حشیش در محور یاسوج به اصفهان کشف شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کهگیلویه و بویراحمد، مهدی انصاری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان دنا هنگام اجرای تور ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در جاده ارتباطی یاسوج - اصفهان به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مظنون شده و به راننده آن دستور توقف دادند. 

وی گفت: راننده با بی‌توجهی به دستور پلیس از محل متواری شد اما ماموران پس از تعقیب و گریز موفق به توقف خودرو و دستگیری راننده و سرنشین آن شدند. 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 333 کیلوگرم حشیش را کشف و ضبط کردند.

انصاری با بیان اینکه در این عملیات پلیسی یک دستگاه خودروی پراید که خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می‌کرد نیز متوقف و راننده و سرنشین آن دستگیر شدند، عنوان کرد: هر چهار متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد شده و خودروهای وانت پیکان و پراید نیز به پارکینگ انتقال یافتند.

 انصاری گفت: مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های کاری مهم پلیس کهگیلویه و بویراحمد در راستای کاهش بروز انواع آسیب‌های اجتماعی در این استان است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.