تاریخ انتشار:۱۵:۵۴ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی بیش از 500 حلقه چاه غیرمجاز در استان خبر داد و گفت: مسدود کردن این چاه‌ها در دستور کار آب منطقه‌ای قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی داودی‌مهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران از شناسایی 500 حلقه چاه غیرمجاز در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: حفر چاه‌های غیرمجاز و برداشت آب از این چاه‌ها موجب کاهش منابع زیر زمینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای با اشاره به اینکه آمار چاه‌های غیرمجاز در حال تغییر است، گفت: مسدود کردن این چاه‌ها از وظایف آب منطقه‌ای است و تاکنون در این خصوص هم اقداماتی صورت گرفته است.

وی با اشاره به کاهش بارندگی در سال جاری و لزوم تغییر الگوی کشت گفت: تأمین آب یکی از پارامترهای مهم در انتخاب الگوی کشت است و برای اینکه کاشت برخی محصولات محصول دیگری را با محدودیت آبی مواجه نکند الگوی مناسب ارائه شود.

این مسؤول در بخش دیگری از اظهارات خود به توقف احداث سد تنگ سرخ اشاره کرد و گفت: طی سفر وزیر نیرو به استان ساخت سد تنگ سرخ تا زمان انجام مطالعات و بازنگری طرح‌ها متوقف شده است.

وی بیان کرد: زمانی که این سد کلنگ‌زنی شد قرار بود آب شرب، کشاورزی و صنعتی شهرهای یاسوج و شیراز را تأمین کند اما در صورت ساخت این سد تنها آب شرب شهر یاسوج تأمین می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین