کد خبر: ۱۰۷۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۸:۲۳ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵
عصر دنا: چرا باید مجبور شویم دست‌های پشت پرده را نام‌ ببریم کسانی که دنیای دیگران‌ را آباد و آخرت خود را تخریب می‌کنند مراقب باشند جلوی ملت و پشت تریبون نام و آبرویشان‌ برده نشود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های عبادی سیاسی 21 آبان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: گاهی در برخی از صحبت‌ها به جای تذکر و نصیحت، اهانت می‌شود که مراقب باشیم جامعه نیاز به برابری و وحدت دارد.

وی افزود: دولتمردان توجه کنند چون هر دولتی منتقدینی دارد که در چارچوب قانون حق انتقاد دارند.

امام جمعه کبگیان اضافه کرد: اما برخی همیشه معترضند که چرا به ما انتقاد می‌شود و از طرف دیگر گاهی نصیحت‌های مشفقانه تبدیل به اهانت می‌شود که این موضوع خطرناک است.

وحدانی‌فر عنوان کرد: هم منتقدان و هم دولتمردان خاصه در فضای مجازی باید نسبت به عملکرد خود مراقب باشند.

وی درباره ممانعت در ساخت کتابخانه در کبگیان تبیین کرد: گاهی در یک جایی زمین‌ برای ساخت یک اداره و موسسه به سختی به دست می‌آید ولی الان‌ که زمین‌ برای ساخت‌ هدیه شده برخی با سیاسی‌کاری و بی‌تقوایی از ساختن‌ کتابخانه سر باز می‌زنند.

این مسؤول تأکید کرد: چرا در برخی جاها که هم جمعیتش از اینجا کمتر است و هم وسعت کمتر دارد کتابخانه ساخته شده ولی اینجا انبار کتاب ایجاد شده است.

وی توضیح داد: چرا باید مجبور شویم دست‌های پشت پرده را نام‌ ببریم کسانی که دنیای دیگران‌ را آباد و آخرت خود را تخریب می‌کنند مراقب باشند جلوی ملت و پشت تریبون نام و آبرویشان‌ برده نشود.

وحدانی‌فر بیان کرد: چرا با تفسیر به رای عده‌ای ناتوان‌ و نابخرد ارزش پیگیری‌های بخشدار و شورای شهر کمرنگ شود.

وی یادآور شد: مواظب باشید که دخالت نکنید چون با ملت طرف هستید و هر گاه در هر زمان هر کسی و هر طیفی برابر ملت چه‌ در خفا و چه‌ در آشکارا موضع گرفت منجر به سقوطش می‌شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
درود بر امام جمعه فعال
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین