تاریخ انتشار:۱۶:۰۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵
رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران مطرح کرد
عصر دنا: رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران از مشکلات عدیده مدارس بافت فرسوده گچساران در هنگام بارش‌ها و فصل سرما خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید ظهیرالدین پورالحسینی ظهر امروز در نشست ستاد بحران شهرستان گچساران که با حضور فرماندار و روسای ادارت برگزار شد، اظهار کرد: حوادث ناشی از سیلاب در چند نطقه شهر و معابر منتهی به مدارس شهرستان گچساران همیشه وجود دارد.

وی ادامه داد: مناطق حادثه‌خیر شهرستان گچساران از جمله مرکز شهر، محله لبنان و رادک هستند که در مسیر سیلاب قرار گرفته‌اند.

رئیس آموزش و‌ پرورش شهرستان گچساران گفت: برخی از مدارس شهرستان گچساران در مسیر سیلاب قرار دارند که از جمله این مدارس، مدرسه 12 فروردین، مدارس محله سادات و دبستان شهید تندگویان از جمله مدارسی هستند که با کمترین بارندگی دچار آب گرفتگی می‌شوند.

وی تصریح کرد: برخی از مدارس شهرستان گچساران با توجه به اینکه قدمت چندین‌ ساله دارند با آغاز بارندگی دچار مشکل خواهند شد.

پورالحسینی با بیان اینکه به فصل سرما نزدیک شده‌ایم تاکید کرد: سیستم گرمایشی مدارس نیاز به تعمیر و سرویس سالانه دارد تا دچار حوادث ناگوار در سطح مدارس شهری و روستایی نشویم.

این مسؤول به مشکلات مدارس روستاییان اشاره کرد و گفت: مدارس روستایی از نظر ساختمان نیاز به تعمیرات دارند و همچنین کمبود امکانات و عدم دسترسی مناسب روستاها به تجهیزات مورد نیاز یکی دیگر از مشکلات مدارس روستایی است.

رئیس‌‌ آموزش و‌ پرورش شهرستان گچساران اذعان کرد: مشکلات ناشی از تهیه سوخت مدارس روستایی و استفاده از بخاری نفتی در دستور کار قرار گرفته اما به رغم تلاش‌های مثبت نوسازی در این زمینه اقدامات کافی صورت نگرفته است.

وی گفت: از طرفی به دلیل مصرف بالای برق مدارس روستایی جوابگوی هزینه برق آن‌ها نیستند.

پورالحسینی خاطرنشان ساخت: مشکلات سرمایشی و گرمایشی در مدارس نوساز این شهرستان وجود دارد که از جمله این مدارس، هنرستان فاطمه‌الزهرا(ع) و دبیرستان علامه طباطبایی است.

وی ادامه داد: مدارس جدیدالتحویل شهرستان گچساران مشکلات عدم کارکرد صحیح سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی دارند که از جمله این مدارس، مدرسه آزادگان، شاهد امام علی(ع) و همچنین شهید بهشتی (سمپاد) است.

رئیس‌ آموزش و پرورش شهرستان گچساران افزود: عدم جدول‌گذاری و آسفالت کوچه ورودی دبیرستان سمپاد در فصل بارش و سرما مشکلات عدیده‌ای را به وجود خواهد آورد لذا شهرداری در این زمینه قول داده ظرف مدت 10 روز این جدول‌گذاری را انجام دهد.

پورالحسینی بیان کرد: مدرسه شهید منتظری روستای دیل از دیگر مدارس روستایی است که هنگام بارش باران با خط سیلاب مواجه می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.