تاریخ انتشار:۱۴:۰۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵
فرماندار بویراحمد خبر داد
عصر دنا: فرماندار بویراحمد از احداث ساختمان اورژانس اضطراری در بیمارستان شهید بهشتی با اعتبار 500 میلیون تومانی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید محمدکاظم نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به واژگونی اتوبوس محور اقلید یاسوج اظهار کرد: متاسفانه تعداد بسیار زیادی از هم‌وطنانمان در این حادثه جان باختند.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه دستگاه‌های بهداشتی و درمانی استان به موقع در محل حادثه حضور یافتند، گفت: در ابتدای وقوع حادثه مجموعه علوم پزشکی استان، راهداری کاکان، هلال‌احمر و آتش‌نشانی به موقع حاضر شدند و خدمات‌ لازم را ارائه دادند.

نظری ضمن قدردانی از تلاش‌های تیم‌های درمانی و امدادی مرکز کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: با انتقال مصدومان حادثه محور اقلید یاسوج مسؤولان استانی اعم از استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان بر بالین بیماران این حادثه حاضر و جویای احوال و خدمات‌رسانی به آن‌ها شدند.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت موضوع و تشکیل جلسه ستاد بحران در بیمارستان شهید بهشتی با حضور استاندار و دیگر مسؤولان بیان داشت: در کمیته بحران تصمیم گرفته شد که سوله‌ای در قالب ساختمان اورژانس اضطراری با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان آماده شود.

نظری تاکید کرد: با راه‌اندازی اورژانس اضطراری در بیمارستان شهید بهشتی زمان وقوع حوادث غیرمترقبه و اضطراری همچون تصادف شب گذشته از آن استفاده خواهد شد.

فرماندار بویراحمد از تمامی نیروهای خدمات درمانی اورژانس استان، مرکز فوریت‌های پزشکی، هلال احمر،آتش‌نشانی، راهداری و دیگر نهادها که در انتقال و کمک رسانی به مصدومان اتوبوس محور یاسوج به اقلید همکاری داشتند قدردانی کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین