تاریخ انتشار:۱۳:۵۸ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵
عصر دنا: نماینده مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: آب شرب شهر دیشموک در وضعیت بحران قرار دارد و اگر مسؤولان در این خصوص تدابیر لازم را به کار نگیرند در حق مردم دیشموک گناه کردند و باید در قیامت جوابگو باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عدل هاشمی‌پور عصر امروز در نشست شورای اداری دیشموک اظهار کرد: مسؤولانی که برای مردم کار کنند من آنها را دوست دارم و به هیچ وجه حذف نخواهم کرد.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه گفت: مایه تاسف است که 37 سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد اما مسؤولان نتوانستند برای این مردم که فقط فریادرسشان خداوند است کاری بکنند.

هاشمی‌پور گفت: ما مسؤولان نباید نسبت به جماعات و جاهای محروم بی‌تفاوت باشیم و بیایید یک بار هم که شده در زمان سمت مسؤولیتمان به این مردم سر بزنیم.

وی اذعان کرد: جمعیت زیادی که در منطقه رودریش زندگی می‌کنند و جمعیت این مناطق غیرقابل انتقال هستند و با پتانسیل کشاورزی که دارند حق آنهاست که تمام امکانات را در اختیار این مردم قرار داد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌توجهی به طبیعت بکر و سرزمین آب‌ها و آبشارها غیر قابل قبول است و ما باید تمام امکانات را در این مناطق مهیا کنیم تا مردم این مناطق از مهاجرت جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: استاندار و معاونین کهگیلویه و بویراحمد برای یکبار که شده به این مناطق سر بزنند و درد مردم این منطقه را از نزدیک لمس کنند از استاندار می‌خواهم به مردم رودعلا سری بزند و وضعیت پایین دست و بالا دست آنها را ببیند.

هاشمی‌پور گفت: این مناطق مناطقی هستند که زمین‌هایی  با پتانسیل کشاورزی دارند و رودخانه در کنارشان روان است و ما نتوانیم برای آنها کاری کنیم جای تاسف دارد.

وی با بیان اینکه اقتصاد منطقه دیشموک با هم متحد بودن است که اگر سیاست و قومی و قبیله‌ای را کنار نگذاریم اقتصاد منطقه دیشموک درست نخواهد شد عنوان کرد: با کنار گذاشتن سیاست چپ و راست، اصولگرا و اصلاح‌طلب می‌توان برای دیشموک کارهای خوبی کرد و بگذارید برای مردم منطقه دیشموک کار کنم.

نماینده مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: ماده 180 تا الان کارساز نبوده و جوابگو نیست تنها از سه منبع می‌توان در رفع مشکلات منطقه قدم برداشت، بنیادها و موسسات خیریه، کمک گرفتن از دولت و بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار  است.

وی یادآور شد: جاده ارتباطی لیراب به دیشموک باید در اسرع وقت آماده و آسفالت گردد چون معدن نیترات لیراب معدن طلاست و در رفع بیکاری موثر است و استقلال شدن اداره کمیته امداد در دستور کار مدیران قرار دارد که به زودی شاهد تحقق این امر خواهیم بود تا به راحتی به مردم فقیر این مناطق خدمت‌رسانی شود.

نماینده مردم شهرستانهای چهارگانه در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث ورزش دیشموک اعتباراتی جذب شده که در رفع مشکلات ورزش  این منطقه تاثیرات زیادی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: 5 نیم میلیاردتومان تا حال در شهرستان کهگیلویه از طریق موسسات خیریه در خصوص مدرسه‌سازی صرف اعتبار گردید.

هاشمی‌پور گفت: اجرای سد بالیاب در دستور کار قرار دارد و کارفرمای این سد آب نیرو خواهد بود و اجرای این سد در دراز مدت یک تحول عظیمی در منطقه دیشموک به وجود می‌آورد.

وی متذکر شد: آب شرب شهر دیشموک در وضعیت بحران قرار دارد و اگر مسؤولان در این خصوص تدابیر لازم را به کار نگیرند در حق مردم دیشموک گناه کردند و باید در قیامت جوابگو باشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین