کد خبر: ۱۰۶۶۶
تاریخ انتشار:۲۳:۲۷ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵
بر اثر واژگونی اتوبوس در محور یاسوج به اقلید؛
عصر دنا: تعداد کشته‌شدگان اتوبوس محور یاسوج به اقلید به 24 نفر رسیده است و 23 نفر از مسافران نیز مجروح شده‌اند؛ البته ممکن است تعداد قربانیان این حادثه افزایش پیدا کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): رضا چمن دقایقی اظهار داشت: تا این لحظه ساعت 22:50 دقیقه تعداد کشته‌شدگان اتوبوس محور یاسوج به اقلید به 24 نفر رسیده است و 23 نفر از مسافران نیز مجروح شده‌اند؛ البته ممکن است تعداد قربانیان این حادثه افزایش پیدا کند.

همچنین سید ذاکر سعیدی‌نژاد رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج دقایقی قبل اظهار کرد: تاکنون تعدادی از مسافران اتوبوس واژگون شده محور یاسوج به اقلید به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اعزام شده‌اند.

وی گفت: تیم آمبولانس‌های 115 یاسوج و کادر بیمارستانی ما به منطق اعزام شدند تا بتوانیم خدمات لازم را به آن‌ها ارائه کنیم.

به نوشته فارس، این مسؤول افزود: تیم بحران ما با سه برابر نیروها وارد عمل شدند و همکاران ارتوپد و جراح عمومی ما در بیمارستان حضور دارند و آماده ارائه هرگونه خدمت به مجروحان حادثه هستند.

براساس این گزارش، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد در محل اورژانس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج حضور پیدا کردند و از نزدیک پیگیر وضعیت مجروحان این حادثه شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.