تاریخ انتشار:۱۷:۱۶ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵
دادستان کهگیلویه مطرح کرد
عصر دنا: دادستان کهگیلویه گفت: طی سه ماه اخیر هشت نفر به اتهام حمل مواد مخدر به حبس ابد محکوم شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرشید روشندل ظهر امروز در شورای اداری شهرستان که با موضوع طرح پاسکازی محله‌های آلوده در سالن کنفرانس سپاه ناحیه برگزار شده بود اظهار داشت: دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان مواد مخدر وظیفه ذاتی خود را انجام می‌دهد.

روشندل تصریح کرد: پیشگیری کیفری آخرین مرحله مبارزه با جرایم است که این مرحله در مورد مواد مخدر به شدت اجرا می‌شود.

دادستان کهگیلویه افزود: در راستای مبارزه با مواد مخدر طی سه ماه اخیر چهار حکم حبس ابد در دستگاه قضایی شهرستان صادر شده و در نتیجه این احکام هشت نفر به حبس ابد محکوم شدند.

وی با اشاره به نحوه رسیدگی به جرایم کیفری گفت: جرم متهم به صورت حقیقی و واقعی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و پس از آن به مجازات محکوم می‌شود.

روشندل افزود: اینکه آمار احکام صادر شده و یا افراد محکوم اطلاع‌رسانی نشده دلیل بر این نیست که کاری در این راستا انجام نشده است.

وی تصریح کرد: مرحله کیفری رسیدگی به جرم در بحث مواد مخدر انجام می‌شود اما این مرحله به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.

دادستان کهگیلویه اجرا طرح پاکسازی مناطق آلوده را مناسب توصیف کرد و گفت: اما این طرح بدون همکاری نهادها و ادارات امکان‌پذیر نیست.

روشندل با بیان اینکه منکر تلاش‌های انجام شده از سوی هیچ نهادی نیستیم افزود: تقاضا داریم این طرح در اولویت قرار گیرد تا در بحث مبارزه با مواد مخدر فعالیت گسترده داشته باشیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.