کد خبر: ۱۰۶۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۱۱ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵
حاشیه های شورای اداری چاروسا؛
عصر دنا: رئیس آموزش و پرورش چاروساگفت: با امام جمعه قلعه‌رئیسی هیچ گونه مشکلی نداریم و اگر احیانا با شخصی مشکلی داشته باشند آن را با مشکل تعلیم و تربیت گره نزنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): با حضور امام جمعه، بخشدار و مسئولین محلی نشست شورای اداری چاروسا برگزار شد.

ابتدا جلسه با تلاوت قرآن آغاز شد و در ابتدا رئیس شورای اداری چاروسا به بیان موضوعات جلسه پرداخت و در خصوص برگزاری مراسم ۱۳آبان صحبت کردند.

حیات پرواز در این نشست اظهار داشت: ۱۳ آبان در جمهوری اسلامی ایران دارای ارزش بیشماری است چرا که در این روز و در سال ۴۲ حضرت امام توسط رژیم طاغوت به خارج کشور تبعید شد.
وی افزود: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی، مقابله با استبداد و پایداری ملت بزرگ ایران در راستای تحقق ارزش‌های اسلامی است.

پرواز در ادامه به خدمات دولت در سطح کلان و به خدمات ارائه شده در دولت تدبیر و امید در منطقه چاروسا پرداخت.

امام جمعه قلعه رئیسی در شورای آموزش و پرورش شرکت نمی کند

در ادامه امام جمعه قلعه رئیسی که مدت زیادی بود در هیچ یک از جلسات اداری شرکت نمی کرد به سخنرانی پرداخت و گفت: ابتدا باید از رئیس شورای اداری می خواهم با توجه به اینکه جلسه شورای آموزش و پرورش همزمان با این جلسه است اعضای این جلسه در شورای اداری شرکت نکنند چرا که امام جمعه در شورای آموزش و پرورش شرکت نمی کند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در ادامه به بیان خدمت در نظام اسلامی پرداخت و بیان کرد: شرط اساسی این نظام ولایت‌مداری است اما نه ولایت‌مدار فقط با زبان بلکه باید در عمل ولایت‌مدار باشیم و اگر صلاحیت‌هایی که برای یک مدیر است را رعایت نکنیم خیانت و امانت کردیم.
وی تاکید کرد: خوشبختانه یکی از ویژگی های خوب بخشدار این است که مکاتبات خوبی با مسئولین شهرستانی و استانی دارد ولی تنها مکاتبه که نیاز نیست وقتی سه کیلومتر جاده دهدشت به قلعه رئیسی دو سال از آن می گذرد و مشاهده می کنید که چقدر تصادف در آن رخ می دهد.

مسئولان در شب اول قبر باید جوابگو باشند

صلواتی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه یکی بلند می شود و درد را از تریبون می گوید ولی مسئول دیگر اعلام می کند که خوشبختانه روند کار به خوبی پیش می رود خاطرنشان کرد: تمام افرادی که در جاده الگن به قلعه رئیسی تصادف کردند ما باید در شب اول جواب‌گو باشیم که توانستیم کاری کنیم ولی انجام ندادیم و نیاز بود وقتی بنده در تریبون نماز جمعه انتقاد کردم از وضعیت محور قلعه رئیسی به دهدشت نیاز بود بقیه مسئولین هم بلند شوند و حمایت کنند ولی متاسفانه عده ای ساز جدایی زدند و برعکس شروع می کنند در رسانه از روند کار خوب بودن حرف می زنند.

امام جمعه قلعه رئیسی با انتقاد از مشکلات آموزشی در آموزش و پرورش ابراز داشت: در ماه های گذشته انتقادات و صحبت هایی در خصوص مشکلات آموزش و پرورش چاروسا داشتم ولی متاسفانه هیچ یک از آنها حل نشد و در جلسه شورای آموزش و پرورش شرکت نخواهم کرد.

پاسخ به اظهارات امام جمعه قلعه رئسی

در ادامه محمد شکوهی رئیس آموزش و پرورش خواستار وقت برای ارائه صحبت کردند و گفت: برای اهداف بزرگ تعلیم و تربیت نیاز است که همه تلاش و همکاری کنند و امیدواریم برای این هدف همه تعامل داشته باشند.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا با بیان اینکه با امام جمعه قلعه‌رئیسی هیچ گونه مشکلی نداریم تصریح کرد: با امام جمعه قلعه‌رئیسی هیچ گونه مشکلی نداریم و اگر احیانا با شخصی مشکلی داشته باشند آن را با مشکل تعلیم و تربیت گره نزنند.

وی با بیان اینکه هر گونه انتصاب و عزل و نصبی در آموزش و پرورش بر اساس استعلام اداره اطلاعات است بیان کرد: اگر هم در گذشته و هم در ایام مهرماه برای کسی حکمی صادر کردیم طبق استعلام اداره اطلاعات بود و هیچ گونه مشکلی نداشت.

انتقاد از امام جمعه
در ادامه وقتی که عضو شورای شهر قلعه رئیسی وقت برای صحبت کردند در همان ابتدا صحبتش رئیس شورای اداری چاروسا از وضعیت کاری شورای شهر قلعه رئیسی انتقاد کرد و گفت: در سرشماری نفوس و مسکن شورای شهر قلعه رئیسی از یک دهیاری کوچک هم کمتر کار کرد و کار شورای شهر راضی کننده نیست.

شیروان کریمی گفت: چند دفتر خدمات ارتباطی را خواستار شدیم که به صورت رایگان مردم را ثبت و سرشماری کنند ولی مردم حضور نمی یافتند و هیچ گونه کم کاری تاکنون نداشتیم.

بعد از شورای اسلامی شهر مسئول ترویج جهاد کشاورزی دهستان جاورده که به تازگی برای این دهستان اداره را راه اندازی کردند با انتقاد از صحبت های امام جمعه قلعه رئیسی در خصوص دولت تدبیر و امید ابراز داشت: همه مردم توانمندی این دولت را نسبت به دولت گذشته که روند کشور را به هم زده بهتر بود.

ارشیا تصریح کرد: امام جمعه در هر جا حرکت می کند انتقاد از وضعیت ارگستر در مراسمات عروسی دارد تا جایی که در تالار بلوط یاسوج در کنار خودم، استاندار به همراه مسئولین نشسته بودند و در کنار ما ارکستر و تیر اندازی که خلاف قانون بود انجام می گرفت و هیچ کس کار نداشت ولی متاسفانه امام جمعه قلعه رئیسی تنها در این خصوص مشکل دارد.

جالب بود بسیاری از مسئولین که در جلسه بودند در خصوص روند اداره خود صحبت می کردند تنها این مسئول که بر روند ارگستر و جمع آوری آنها انتقاد می کرد.

کمبود نیرو در نیروی انتظامی چاروسا

همچنین در ادامه دادگر فرمانده انتظامی چاروسا با بیان اینکه به صورت شبانه روزی با امام جمعه قلعه رئیسی همکاری می کند تبیین کرد: متاسفانه کمبود نیرو در نیروی انتظامی چاروسا بسیار نگران کننده است و امیدواریم این موضوع هر چه سریع تر برطرف شود.

در ادامه امام جمعه قلعه رئیسی از ایشان خواستند تا در خصوص اداره خود صحبت کنند و قانون گفته ارگستر حرام و باید جمع آوری شوند و برای افرادی که ارگستر داشتند تهسیلات اشتغال زایی در نظر گرفتیم و نسبت به اشتغال آنها مشکلی به وجود نیامد و باید نیروی انتظامی با اقتدار بر جمع آوری آنها اقدام کند.

در پایان حیات پرواز اقدام به جمع بندی در جلسه شد و اضافه کرد: ائمه جمعه علاوه بر بیان مسائل روز باید هدایتگری سیاسی و فرهنگی هم بکنند امامان جمعه زبان گویای مردم هستند و مشکلات مردم را بیان می‌کنند و امیدواریم مسئولان نصایح و سخنان امام جمعه را به عنوان هدایتگری استفاده کنند و از مسئولین می خواهیم که با هم با تعامل و همکاری به هم دیگر کمک کنند.
————————–
سید حسن آرمند
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
بالاخره شکوهی یه حرفی زد
مرگ بر ضدیت فقیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
باسلام خدمت آقای زارع پور متعجبم از درایت شما و انتخاب شکوهی خدایی چطور بااین مدیران کار میکنید هر چه سریعتر نسبت به جابجایی مدیران بخصوص چاروسا اقدام کنید مدیری که همراه بزرگواری بوده نیروی لاهوتی و برادرش نون خور مژدهی هست در ضمن امام جمعه بدون مستند صحبت نمی کند امام جمعه صریح هست و جدی از هر مدیر خوبی حمایت میکند
واقعیت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
صلواتی همون اقای دوربینی صدا سیماس! فقط دوس داره رسانه ها از ایشون مظلب بزنن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.