کد خبر: ۱۰۵۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۰:۵۱ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
به مدت 24 ساعت؛
عصر دنا: گاز شهر یاسوج و حومه به منظور افزایش ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار گاز ورودی این شهر به مدت 24 ساعت قطع خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمود قهرمانی امشب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور افزایش ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار گاز وردی شهر یاسوج، گاز این شهر و حومه از صبح دوشنبه، 10 آبان ماه به مدت 24 ساعت قطع خواهد شد.

وی، افزود: افزایش ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار گاز به دلیل توسعه شهری طی سال‌های اخیر در راستای پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان انجام می‌شود.

مسوول روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: طی این عملیات ظرفیت تقلیل فشار گاز شهر یاسوج از 50 هزار متر مکعب به 100 هزار متر مکعب در ساعت خواهد رسید.

وی، برنامه‌ریزی و زمان اجرای این عملیات را در فصل تابستان عنوان کرد و بیان داشت: به دلیل عدم تامین برخی قطعات و وضعیت تحریم‌ها عملیات تقلیل به این تاریخ موکول شد.

این مسوول با تاکید بر اندیشیدن تمهیدات لازم برای این روز، یادآور شد: مردم تا وصل مجدد جریان گاز طبیعی توسط مامورین شرکت گاز، از دستکاری سیستم‌های گازرسانی منازل خود خودداری کنند.

قهرمانی با بیان اینکه کلیه نانوایی‌ها و جایگاه‌های سی ان جی شهر یاسوج و حومه نیز در این روز به علت قطع گاز تعطیل است، از مردم خواست برنامه‌ریزی لازم برای این روز را داشته باشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
درو ! بو درو ! دی درو! گازل خو نرتن!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی