کد خبر: ۱۰۵۹۰
تاریخ انتشار:۱۸:۳۲ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
ادعای معاون استاندار:
عصر دنا: معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 60 درصد واحدهایی که مشکلات آنها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شده به چرخه تولید بازگشتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مجید محنایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: جلسات این کارگروه به صورت هر هفته تشکیل و در آن مشکلات واحدهای تولیدی راکد بررسی می‌شود.

معاون امور اقتصادی استاندار کهگلویه و بویراحمد در خصوص علل راکد شدن واحدهای تولیدی گفت: مشکلات مدیریتی، نبود نقدینگی، نداشتن توجیه مناسب طرح، مسائل کشور، تحریم‌ها، سود بالای بانک‌ها و عدم اختصاص یارانه سود به واحدها منجر به راکد شدن واحدهای تولیدی شد.

وی در ادامه سخنانش افزود: ظرف یکسال اخیر که کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان تشکیل شده مشکلات 90 واحد راکد و واحدهای دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد مورد بررسی قرار گرفت که تاکنون حدود 35 واحد به چرخه تولید بازگشتند و بقیه واحدها در شرف رفع مشکل و بازگشت به خط تولید هستند.

این مسؤول بیان کرد: بیش از 60 درصد واحدهایی که مشکلات آنها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شده به چرخه تولید بازگشتند و تلاش‌های صورت گرفته منتج به کاهش 1.3 نرخ بیکاری استان در بهار سال جاری شده است.

محنایی در پایان بر لزوم اجرای تبصره 26 قانون بودجه در سال 95 و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و برخی زندانیان نیازمند تأکید کرد و گفت: عملکرد برخی بانک‌ها در این خصوص مطلوب است اما برخی بانک‌ها برای انجام این تبصره قانون، منتظر دریافت منابع هستند که تذکرات لازم به آنها داده شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.