تاریخ انتشار:۲۲:۱۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
فرماندار گچساران خبر داد
عصر دنا: فرماندار گچساران از مشخص شدن زمین مورد نیاز برای احداث پردیس دانشکده نفت گچساران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در نشست بررسی مشکلات دانشکده نفت و گاز که با حضور رئیس دانشکده نفت و گاز شهرستان و روسای منابع طبیعی و امور اراضی در محل فرمانداری برگزار شد با اشاره به نقش تاثیرگذار دانشگاهیان در تحولات جامعه اظهار کرد: تکریم دانشگاه و دانشگاهیان، تکریم جایگاه علم و دانش است و در این راستا از هیچ تلاشی برای رشد علمی شهرستان و حل مشکلات دانشگاه دریغ نخواهم کرد.

فرماندار گچساران وجود دانشکده نفت و گاز را نعمت بزرگی برای این شهرستان دانست و افزود: باید با تلاش و همدلی دانشکده را ارتقا داده و علاوه بر رفع مشکلات موجود اقدامات و پیگیری‌های لازم را برای استقلال این دانشکده انجام داد.

وی با بیان اینکه شهرستان گچساران در بحث ارائه زیرساخت‌ها آماده همکاری با دانشگاه است گفت: تاسیس دانشگاه در هر شهر باعث توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن می‌شود که همه باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات این دانشکده حل شود.

رحیمی تصریح کرد: هر دانشگاهی از زمان آغاز افتتاح با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود اما امیدواریم با صبر و بردباری در آینده‌ای نزدیک مشکلات این دانشکده برطرف شود و قطعا همراهی و همگامی دو سویه می‌تواند مسیر غلبه بر مشکلات را هموار سازد.

فرماندار گچساران با اشاره به آماده کردن زمین مورد نیاز برای پردیس دانشکده عنوان کرد: مقدار زمین مورد نیاز دانشکده مشخص شده است که باید با پیگیری مسؤولان و انجام مراحل قانونی برای محوطه سازی و تکمیل ساختمان در اختیار دانشکده قرار داده شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین