تاریخ انتشار:۰۰:۴۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
معاون فرماندار بویراحمد:
عصر دنا: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد گفت: انتشار دهندگان تصاویر حوادث از جمله خودکشی و قتل در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مورد تعقیب پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد قرار می گیرند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): عبدالحمید پناهی اظهار داشت: با شکایت خانواده های افراد حادثه دیده تمامی منتشر کنندگان این گونه تصاویر توسط پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد تحت پیگیری سریعتر قرار گرفته و با آنان برخورد جدی می شود.
وی افزود: برخی افرادی که در صحنه وقوع حوادث حضور می یابند بدون هیچ ملاحظه ای اقدام به گرفتن عکس و انتشار آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می کنند.
پناهی بیان کرد: سرعت انتشار این گونه تصاویر بالاست و هنگامی که به دست بستگان درجه یک افراد متوفی می رسد تأثیر روحی و روانی منفی روی آنها دارد.
به نوشته ایرنا، وی عنوان کرد: این تصاویر علاوه بر خانواده های متوفی احساسات جامعه را جریحه دار می کند و ممکن است به دست خردسالان برسد که برای آنها نیز پیامدهای روحی و روانی خواهد داشت.
در ماه های گذشته تصاویری از چند مورد خودکشی و اجساد افراد حادثه دیده در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و حتی برخی رسانه های محلی کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین