کد خبر: ۱۰۴۹۱
تاریخ انتشار:۰۸:۵۴ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵
رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
عصر دنا: رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با ذکر مشکلات تیم زاگرس یاسوج، گفت: نتایج تیم فوتبال زاگرس یاسوج در لیگ فوتبال کشور رضایت‌بخش است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید پرویز موسوی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به حضور تیم‌های فوتبال نفت و گاز گچساران و زاگرس یاسوج در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: این دو تیم در گروه سختی از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارند.

رئیس هیأت فوتبال استان بیان کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که نتایج بسیار خوبی تاکنون داشته و در ادامه رقابت‌ها نیز امیدوار به ادامه همین روند صعودی هستیم.

وی با بیان اینکه از هفته آینده تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با هواداران خود در ورزشگاه اختصاصی نفت به رقابت با حریفان می‌پردازد، تصریح کرد: این تیم با هواداران پر شور گچسارانی خود و البته همه قلب‌هایی که برای موفقیت فوتبال استان می‌تپد نتایج بهتری را در مقابل حریفان خواهد گرفت هرچند که تاکنون نیز بهترین نتایج را چه در داخل خانه و چه بیرون از گچساران کسب کرده است.

موسوی در ادامه در پاسخ به این سؤال فارس که عملکرد تیم فوتبال زاگرس را در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور چگونه ارزیابی می‌کنید، افزود: این تیم در آخرین لحظات وارد رقابت‌های لیگ شد.

وی گفت: برای رضایت خاطر هواداران فوتبال یاسوج مجوز حضور این تیم را برای شرکت در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور از فدراسیون گرفتیم اما در ادامه انتظار کمک و حمایت مسوولان استانی را داشتیم.

رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که مسوولان استانی باید توجه داشته باشند که جوانان و نوجوانان چه انتظار و توقعی از آن‌ها دارند، افزود: مسؤولان به خوبی می‌دانند که این دو قشر علاقه زیادی به فوتبال دارند و انتظار حمایت از تیمشان را دارند لذا باید به این خواسته و توقع جوانان و نوجوانان احترام گذاشته شود.

موسوی گفت: با همه مشکلاتی که وجود دارد و حمایت‌هایی که از تیم زاگرس یاسوج نمی‌شود این تیم تاکنون نتایج خوبی گرفته است.

وی به بازی آخر این تیم در برابر نفت امیدیه اشاره کرد و گفت: تیم نفت امیدیه در صدر جدول گروه اول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد که تیم زاگرس موفق شد در خانه حریف یک امتیاز با ارزش از این تیم خوب خوزستانی بگیرد.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تیم نفت امیدیه تاکنون شکستی در این فصل نداشته و نتایج خوبی گرفته است که تساوی زاگرس در برابر این تیم در خانه حریف حکم یک پیروزی را برای تیم زاگرس دارد.

موسوی با تأکید بر اینکه مسؤولان یک بار هم که شده ذائقه قشر جوان و نوجوان را مورد توجه قرار داده و اجازه ندهند که آن‌ها با ورزشگاه‌ها و محیط‌های ورزشی قهر کنند، تصریح کرد: انتظار داریم که مسؤولان به خصوص استاندار و معاونین وارد عمل شده و تیم‌های هم استانی را در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور حمایت کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.