کد خبر: ۱۰۴۷۲
تاریخ انتشار:۱۹:۱۴ - ۲۳ مهر ۱۳۹۵
عصر دنا: هنوز داغ بی تدبیری متولیان دولت تدبیر در برگزاری فوتبال در شب تاسوعای حسینی از میان مردم متدین و علما از بین نرفته است که معلوم شد در روز سوم شهادت مولا و سرورمان امام حسین(ع) و همچنین روز شهادت امام سجاد(ع) مسابقات فوتبال برقرار است تا معلوم شود ژست های حسینی مسئولان ورزش لافی بیش نیست!
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): در حالی که علما و مراجع عظام نسبت به برگزاری بازی تیم ملی ایران و کره جنوبی در شب تاسوعای حسینی واکنش نشان داده اند و مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال آن را به گردن فیفا و تقویم جهانی انداخته اند حادثه ای دیگر نفاق دست اندرکاران ورزش کشور و فدراسیون فوتبال را آشکار نمود.

بنا بر این گزارش هنوز داغ بی تدبیری متولیان دولت تدبیر در برگزاری فوتبال در شب تاسوعای حسینی از میان مردم متدین و علما از بین نرفته است که معلوم شد در روز سوم شهادت مولا و سرورمان امام حسین(ع) و همچنین روز شهادت امام سجاد(ع) مسابقات فوتبال برقرار است تا معلوم شود ژست های حسینی مسئولان ورزش لافی بیش نیست!

به گزارش خبرنگار ما بنا بر اعلام خبرگزاری ها در روز سوم شهادت ابی عبدالله الحسین(ع) و روز شهادت امام سجاد(ع) مسابقات فوتبال در شهرهای مختلف برگزار می گردد تا آقای تاج و رفقایش مردم را به کف و سوت و هله هله در روز شهادت امام سجاد(ع) ترغیب نمایند.




به گزارش عصر امروز آنچه مشخص است این است که فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در تمام این بی حرمتی ها در ایام شهادت ائمه معصومین علیه السلام که در ورزشگاههای کشور می شود قطعا مقصر اصلی هستند و کارهایی از قبیل برافراشتن پرچم 600 متری یاحسین(ع) در روز بازی ایران و کره فقط نمایشی است برای پوشیدن اقدامات ضد دین این آقایان.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.