تاریخ انتشار:۱۷:۳۶ - ۲۱ مهر ۱۳۹۵
عصر دنا: مردم شهر دهدشت در عاشورای حسینی صحنه شور، معرفت و شعور حسینی حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) بود و عاشقان آن حضرت بر سر و سینه زنان به خیابان های شهر آمده و در سوگ و ماتم عزای سید آزادگان جهان اشک ماتم ریختند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): همزمان با سراسر کشور فریاد لبیک یا حسین (ع) از حنجره عطشان عاشقان حسینی تا عرش الهی روئیدن گرفت و بار دیگر قلب ها و جان ها در نوای خوش یا حسین (ع) شور و طراوتی دوباره یافتند.

فریاد یاحسین(ع) مردم دهدشت بیش از ده روز است که بی امان در عرش الهی طنین انداز شده و عطر حسینی در سر تا سر شهر پاشیده شده است.

دوستداران اهل بیت در عاشواری حسینی نوای حزن و اندوه سر داده و دسته های عزاداری در مساجد و حسینیه ها به سینه زنی و نوحه سرایی پرداختند.

صدای حزن انگیز دسته های سوگوار و عزادار امام حسین (ع) در روز عاشورای حسینی فضای شهر را ماتم زده کرده بود.

ارادتمندان و دوستداران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نیز در این روز با پخت انواع غذاهای نذری عزاداران حسینی را در این شهر مهمان سفره های خود کرده اند.


منبع: سایت کهگیلویه
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.