کد خبر: ۱۰۴۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۱۲ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵
هشدار مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛
عصر دنا: مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: متأسفانه همتی برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در یاسوج و دنا نیست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید حسین کاظمی ظهر امروز در نشست هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در برخی مواقع برای ارائه خدمات جدید خدمات قبلی از بین می‌رود، اظهار کرد: قرار نیست برای ارائه خدمات جدید خدمات قبلی از بین برود چرا که به بیت‌المال ضربه وارد می‌شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه بویراحمد بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی در روستای گوشه بویراحمد خدمتی ارائه داده اما موحب تخریب آسفالت این روستا که مدت 5 ماه از عمر آن می‌گذرد، شده است.

وی تصریح کرد: پذیرفتنی نیست اگر خدمتی در استان ارائه می‌شود انفال و بیت‌المال از بین برود بلکه باید حفظ شود.

این مسوول در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز گفت: همتی برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز به خصوص در شهرهای یاسوج و دنا نیست.

کاظمی بیان کرد: در شهر یاسوج پایین گلزار شهدا ساخت و ساز غیر مجاز انجام شده و حتی دستگاه‌های خدمت‌رسان خدمات ارائه کرده‌اند و این ساخت و سازهای غیرمجاز حتی کنتور آب هم دارند که بسیار تعجب برانگیز است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری بیان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان به صورت شبانه به ساخت و سازهای غیرمجاز خدمات ارائه می‌کنند.

وی عنوان کرد: اگر شرایط موجود اصلاح نشود یقینا شهر یاسوج با بحران مواجه می‌شود.

کاظمی تصریح کرد: اطراف یاسوج در شهر مادوان مدت چند ماهی است ساخت و ساز غیرمجاز صورت گرفته و چندین بار به استانداری مراجعه کردند که اجازه خدمات بدهیم اما به آنها خدمات نمی‌دهیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Italy
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
خاک بر اون ....، چرا نمیذاری مردم زندگی کنند، حتما باید خون مردم را از طریق مالیات گرفتن بمکید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.