کد خبر: ۱۰۴۰۳
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار:۰۰:۱۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
گزارش عصر دنا از بلاتکلیفی بیماران در دهدشت؛
عصر دنا: ساعت ۲ شب از دیشموک حرکت کردیم ، ساعت ۳:۴۰ رسیدیم دهدشت، تازه نفر ۱۸ ام بودیم از آن موقع تا ساعت ۹ که دندان خود را بکشد آنجا بودیم چون دندان کشیدن داخل مطب ها حداقل ۸۰ هزار تومان هست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): درمانگاهای تخصصی  دولتی جهت  خدمت به مردم و  کاهش هزینه  بیماران  گشایش یافتندکه بیماران حداقل درد بیماری را داشته باشند و  درد هزینه را  نداشته باشند اما درد نوبت گرفت دردی افزون‌تر بر درد بیماری، بیماران شهرستان کهگیلویه است.

نوبت گیری در درمانگاه های شهر  دهدشت شب‌های حدوداً  از ساعت  یک الی  دو بامداد  به‌صورت اسم‌نویسی  در برگه‌ای که مسئولین یا نگهبان یا اولین بیماری که می آید در درب درمانگاه چسپانده می شود و اولین فردی اسم خود را در برگه می نویسد  و همین جوری نوبت دست به دست می شود تا ظرفیت لیست که ۲۰ نفر هست تکمیل شود که خلیلی زود هم پر می‌شود ادامه دارد و کسانی که بعد از نماز صبح  می ایند شاید شانش همراه  شان  باشد نوبت گیرشان بیاید، چون قبلاً  برگه دم درب درمانگاه  زده می‌شد  هر کس می‌آمد اسم  می‌نوشت می‌رفت وقتی از تعداد پذیرش بیشتر می‌شد  برگه را پاره می‌کردند و اسم افراد جدید  نوشته می‌شد و نوبت افراد قبلی از بین می‌رفت.

این برای دندان پزشکی بود، برای دیگرپزشکان متخصص، بیماران یا فردی همراه آن می آید به‌نوبت پشت سر هم  ایستاده یا روی زمین می‌نشینند تا  دقیقاً  ساعت  ۷ شاید هم دیرتر نگهبان بیاید درب درمانگاه  را باز باز کنند تا  ساعت ۷:۳۰  درمانگاه شروع به‌کار  کند.

گله و  حرف دل  بیماران  با مسئولین این بوده تا ما بخواهیم  بیماری خود را اینجا دوا کنیم هرچند دکترا رسیدگی که در مطب دارند اینجا ندارند و فقط به‌طور جزئی و سطحی بررسی می‌کند، بیماری‌های دیگری مثل کمر درد و دیسک کمر  می‌گیریم.  علاوه بر  همه این مشکلات وقت که سرمایه عمر آدم هست اینجا تلف می‌شود.

خانمی از دیشموک در گفتگو با خبرنگار عصر دنا گفت: ساعت ۲ شب  از دیشموک حرکت کردیم ، ساعت ۳:۴۰ رسیدیم دهدشت، تازه نفر ۱۸ ام  بودیم  از آن موقع تا ساعت ۹ که دندان خود را بکشد آنجا بودیم چون دندان کشیدن داخل مطب ها حداقل ۸۰ هزار تومان هست.

یکی دیگه از بیماران دهدشتی که پیر مردی هم بوده  اظهار داشت: الان سه روزه می آیم و نوبت گیرم نمیاد، این فقط درد دل دو نفر از بیماران بوده  همه از این وضعیف خسته شده اند.

مسولین مربوطه میتوانند مثل بقیه  شهر ها و استان ها سامانه نوبت دهی اینترنتی یا تلفنی  یا  نوبت دهی  یک روز قبل به صورت  دستی داخل درمانگاه  برای جلوگیری از  اتلاف  و آسایش مردم  را ه انداری کنند.  

در ادامه تصاویری از کلینک داندانپزشکی الغدیر و امام سجاد علیه الیلام ساعت حدود 6 صبح آمده است:




ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
سلام دیر خبر دار شدین سال هاست که وضعیت این جوری هست از وقتی که افتتحاح شده مسولین هم دنبال پیشرفت و آسایش مردم نیستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
واقعا این طرح وزیر افتضاح بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
فقر وفشار وبدبختي روي بدبختي ...بخدا دوهفته است بيني ام شكست اما دكتر نبود چرا چون يكي بود شنبه ميامد ونوبت ها هم مثل آزمونهاي استخدامي امروزي بود ...تا اينكه ديردز شنبه با هزار ويك دروغ وكلك باور كنيد با واسطه هاي بسيار نوبت زدم براي عمل شب رفتم بيمارستان ....گفتند جا نداريم بخدا اينبار هم دست دامان اين يكي اون يكي گفتند 10بيا رفتم خدار اشكر عمل كردم اما بخدا وقتي برگشتم داخل اتاقم يك نفر بود اتاق روبرو هم خالي بود تازه سه تا جون تا صبح نميدانم اتاقو اجاره كردند يا نه اسايش را از ما گرفتند و..جاي تعجب دارد مگر اين شهرستا ن كه تازه همه از بزرگيش دم ميزنند نبايد يه دكتر گوش وحلق بيني داشته باشد گناه دارد
شاغل در کلینیک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
عزیزان عصر دنا لازم است بدونید که اولا خیلی از مراجعات بی دلیل هست و بخاطر پایین بودن هزینه ها مردم به جای مراجعه به پزشک عمومی به متخصص مراجعه می کنند. ای کاش دوستان رسانه ها یه کمی هم در فرهنگ سازی همکاری می کردند و فقط مشکل را نمی دیدند دلیلش را هم می پرسیدند.
در ضمن به زودی کلینیک بزرگ تخصصی دهدشت در محوطه بیمارستان راه اندازی می شه و این مشکلات برای همیشه حل می شه.
اهل دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
مصلحت نیست نیست که از پرده برون افتد راز ...


اینها همانهایی هستند که بیش از صددرصدشان در انتخابات "مجلس" میکنند ...
فضلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
من خودم از مراجعه کنندگانم خدایا شکرش که اینهمه امکانات و این همه متخصص در دهدشت داریم خدایا شکرش که هزینه کلینیک دولتی هست و خیلی ناچیزه.
اما متاسفانه برخی افراد بدون اینکه لازم باشه می خوان هر جور شده پیش چندتا متخصص برن اگر اجازه بدن که فقط بیمارانی که حتما نیاز به متخصص دارند مراجعه کنند اصلا این صف ها درست نمی شه.
بنظر من نه اشکال از مسولین هست و نه از پزشکا مشکل از بخشی از خود مردم هست که باید بیشتر رعایت کنند.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
برادر عزیز متاسفانه از وقتی درمانگاه ها از زیر نظر بیمارستان خارج شدند و بصورت مستقل و هیات مدیره ای اداره میشوند این مشکلات بیشتر و شدیدتر شد.بدبختانه آقای دکتر شهامت ققط نام رییس هیلت مدیره را یدک میکشد ودر این یکسال ونیم هیچ حرکت مفید و موثری در درمانگاه انجام نداده.اکثرا هم تشریف ندارند.کاش دکتر شفایی و دیگر مسولین همتی برای تعویض ایشان فرمایند و فرد مناسب تری با دغدغه مردم مثل بیمارستان جایگزین شود.انشالله
انصاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
مسئولینی که این وضعیت مردم ما را می بینند باید واقعآ خجالت بکشند از مدیری و مسئول بودن خودشان در برابر فهیم بودن این ملت و خانواده معظم شهداء که با هزاران مشقت فرزند بزرگ می کردند و می فرستادند در جبهه جنگ تا الان جایگاه امنی باشه برای مدیری آنان.
هم استانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
آقای ... فرمودند چرا شکر نمی کنید . عزیزان کهگیلویه ای شکر این دولت را کنید . دندان و شکم و دل و قلب و ... فدای سرتان باد . اگه دوست دارید تا یه کنسرت با حال براتون بذاریم حالشو ببرین .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
اقاي فضلي عزيز وآقاي شاغل در كيلينيك موندم چرا به شما فشار مياد مگه كسي مرض داره سر خود بره دكتر ودارو وآمپول بزنه اين شما هستيد كه تنگ نظريد دولت خدمات را ميده حق مردمه من احساس ميكنم به شما فشار وارد ميشه انگار از جيب شماست عزيز قرن 21شما نياز به يه ريكاوري روحي داريد با يد بگرديد توكلينيك يه روانشناس يه روانكاوي پيدا كنيد تو كلينيك امام سجاد دهدشت ليوان گير نمياد آب بخورن مردم دارن عذاب ميكشند ....من اگر مريض نباشم درد نداشته باشم ...چرا دكتر ميرم البته نه شما تنها بخدا همه مسولان انگار اين خدماتي كه دولت ميده از جيب اونهاست عزيز دل اين حداقل حق مردمه
محمودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
دوستان و هم شهری های عزیز واقعیتش اینه که اصل راه اندازی این کلینیک تخصصی کار خیلی خیلی خوبی برای دهدشت و مردم کهگلویه بوده اما ایراد از مدیریت کلینیک دهدشت هست که خوب مدیریتش نمی کنند.
اگر نوبت دهی درست بشه همه چیز بهتر می شه.
کشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
هم دکتر شهامت که مدیر کلینیک هست ضعیف عمل می کنه هم برخی از مردم رعایت نمی کنن.
ما هم قبول داریم که بهداشت و درمان در کهگلویه خیلی بهتر از قبل شده و بیمارستان هم عالی تجهیز شده و شکر خدا که جراح مغز و ام آر آی و دهها تجهیزات بزرگ اومده دهدشت اما حیف که مدیران محلی که درخود دهدشت هستند به وظیفه شون خوب عمل نمی کنن و باعث نارضایتی می شن.
همسایه کلینیک
|
Netherlands
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
صبور باش عزیز ناشناس
چرا نمی خواهید بپذیرید که مردم هم بی تقصیر نیستند چرا نباید بپذیریم که رسانه ها هم وظیفه فرهنگ سازی دارند چرا برای یه سرماخوردگی ساده میخواهند نوبت متخصص بگیرند که نتیجه اش این صف های طولانی باشه؟
نمی خواهم از دکتر شهامت و دکتر شفاعی دفاع کنم اما یکطرفه هم نباید قضاوت کرد.
گرگ کوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
همه این مشکلات از بی مدیریتی مسولان است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
جناب گرگ ، گرگ که نیره کلینیک ، باید بره دامپزشکی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.