کد خبر: ۱۰۳۸۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۳۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
گزارشی از بی‌توجهی در نگهداری از ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج:
عصر دنا: ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج که تنها یکی دو سال است به بهره‌برداری رسیده و هیچ بازی رسمی هم در آن برگزار نشده کم‌کم رنگ فرسودگی را بر اثر بی‌توجهی به خود می‌بیند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به نقل از فارس؛ ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج یکی از چندین و چند پروژه بزرگی بود که در دولت گذشته در این استان ساخته شد و از پروژه‌های به اصطلاح مهر ماندگار در دولت قبل بود.

روند فرسایشی ساخت این ورزشگاه هم برای خود قصه‌ای طولانی دارد و البته از همه مهم‌تر روند نام‌گذاری این ورزشگاه که از ابتدا به نام شهید ورزشکار علی فتاحی کلنگ‌زنی شد اما به یکباره نام آن شهید ورزشکار را از روی ورزشگاه برداشتند و نام آزادی را بر آن حک کردند که هنوز برای مردم و ورزشکاران و خانواده شهید این موضوع قابل هضم نیست.

بیش از 60 میلیارد تومان برای این ورزشگاه هزینه شد ولی اکنون هیچ کاربردی که برای ورزش استان ندارد هیچ؛ نگهداری آن نیز برای مسوولان به یک معضل تبدیل شده است.

ورزشگاهی که از نظر آب و برق مشکل دارد و چمن آن هر روز بدتر از دیروز می‌شود و خلاصه این که استادیوم کم‌کم رنگ فرسودگی به خود می‌گیرد.

رئیس شورای قشر بسیج ورزشکاران استان در همین زمینه به فارس گفت: باید ابتدا پرسید که مراقبت و حفظ نگهداری اماکن ورزشی بر عهده کیست.

 سید رضا آشتیانی‌مقدم افزود: ورزشگاهی که برای آن بیش از ده سال وقت صرف شد و چند ماه از افتتاح آن نمی‌گذرد و میلیاردها تومان از پول بیت المال هزینه این ورزشگاه شده آیا صحیح است بخاطر عدم مدیریت کسانی که خود را متولی حفظ اماکن ورزشی می‌نامند به این روز بیفتد.

این مسؤول افزود: جوابگوی خسارت و هدر رفتن بیت‌المال و میراث امروز برای نسل‌های آینده کیست و امیدواریم کسانی که متولی ورزش استان و دفاع از حقوق ورزشکاران و حفظ اماکن ورزشی هستند جهت رضای خدا و حق و حقوق نسل‌های آینده و جلوگیری از هدر رفتن بیت‌المال دقت و نظارت خود را بر روی اماکن ورزشی بیشتر کنند.

برچسب ها: ورزشگاه ، یاسوج ، عصردنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
خداوکیلی باید غبطه خورد نگاه ورزشگاهی که چند وقت پیش افتتاح شده
انصاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
در روز روشن چنین خسارتی به بیت المال هدر دادن سرمایه ملی و تسلهای آینده چه کسی جوابگوست
عجب مدیریتی عجب ورزشگاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
انصافا باید رسیدگی بشه این موضوع کم موصوعی نیست کی دلش میسوزه نهادهایی که باید رسیدگی کنن کجا هستن چپاوول هدر دادن سرمایه ملی ضربه به بیت المال مگه چیه
حیف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
دست مریزاد این مجموعه به این بزرگی چرا راحت داریم نابودش میکنیم یعنی واقعا کسی رسیدگی میکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
سلام قبلا می گفتند ورزشگاه نداریم ومردم جایی برای تماشای بازیها ندارند تا جایی برنامه 90 مردم را روی پل ها یا خانه ها نشون می داد حالا که ورزشگاه خوبی درست شده و مدیریتی نیست که از آن نگهداری شود می گویند به درد چه می خورد ؟ باید به حالا بیت المال غبته خور...........................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
اینکه ورزشگاه یکساله سنگ هاش افتادن نشون میده پیمانکار چه کارهایی کرده است، اینکه ده سال برای ساخت یک ورزشگاه وقت میگذرد نشون میده مدیریت کشور چگونه است، اما اینکه صندلی ها خورده شده نشون میده که از ماست که بر ماست فرهنگ امری است که خود بخود به وجود نمی اید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.