کد خبر: ۱۰۳۸۷
تاریخ انتشار:۱۳:۳۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
عصر دنا: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در کهگیلویه و بویراحمد از کارخانجات دانش‌بنیان کوبودنا بازدید به عمل آورد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به نقل از روابط عمومی کوبودنا رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در کهگیلویه و بویراحمد از کارخانجات دانش‌بنیان کوبودنا بازدید به عمل آورد.

سردار نقدی که نگاه ویژه‌ای روی تولیدات بلوط در استان داشته، تنوع بالای محصولات بلوط کوبودنا را مورد تحسین خود قرار داده و از کوبودنا به عنوان اولین تولید کننده نان حجیم بلوط در خاورمیانه تقدیر به عمل آورد.

وی با توجه به فعالیت‌های خاص کوبودنا در زمینه نان سلامت، راغب به بازدید حضوری از این مجموعه شد و با هیأت همراه خود از مجموعه کارخانجات آرد و نان کوبودنا بازدید به عمل آورد.

وجود تجهیزات پیشرفته روز استان و همچنین پرسنل تخصصی این مجموعه، توجه وی و هیأت همراه را جلب کرده و این مجموعه را به عنوان پیشتاز صنعت نان دارو و نان بلوط در کشور دانسته و بیان کردند که در حوزه محصولات خاص مانند بلوط حامی کوبودنا خواهد بود.

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، کوبودنا را به عنوان واحد صنعتی خصوصی استان در زمینه مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی معرفی کرد و از فعالیت این مجموعه در این زمینه و همچنین مشارکت در برگزاری کنگره 1880 شهید استان قدردانی کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین