کد خبر: ۱۰۳۸۴
تاریخ انتشار:۱۳:۳۱ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
عصر دنا: بسیج جامعه پزشکی با همکاری نهادهای بهداشتی و درمانی در طی پنج روز برگزاری کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد خدمات درمانی رایگان به هفت هزار نفر ارائه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

هفته گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی استان بود که با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی به کار خود پایان داد.

کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد از 11 لغایت 15 مهرماه با حضور مهمانان کشوری و لشکری و مسؤولان استانی و حضور گسترده آحاد مردم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

بر پایه این گزارش برپایی نمایشگاه فرهنگی کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری کنگره شهدای استان از مزایای کنگره بود که با استقبال خوب مردمی مواجه بود.

در این نمایشگاه اقشار مختلف بسیج با برپایی غرفه‌ها توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.

برپایی بیمارستان صحرایی شهید دکتر جلیل و خدمات‌دهی رایگان بهداشتی و درمانی به مراجعه‌کنندگان و مهمانان کنگره ملی سرداران و 1880 شهید استان از شاخص‌ترین برنامه‌های برپایی نمایشگاه کنگره ملی سرداران و 1880 شهید استان بود.

به گفته سید هوشنگ رحیمیان رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد همزمان با برگزاری کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد بیمارستان صحرایی شهید دکتر جلیل برپا شد و قریب به هفت هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان بهره‌مند شدند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از همکاری خوب دستگاه‌های بهداشتی و درمانی در برپایی بیمارستان صحرایی نمایشگاه کنگره ملی سرداران و 1880 شهید استان قدردانی کرد و گفت: همکاری انتقال خون استان، مرکز فوریت‌های پزشکی، جمعیت هلال احمر و مرکز بهداشت بویراحمد در طی برگزاری کنگره ملی سرداران و 1880 شهید استان رضایت‌بخش بود.

رحیمیان از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ایام برگزاری کنگره ملی سرداران و 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را اعزام تیم‌های تک تخصصی و فوق تخصصی به مناطق محروم عنوان کرد و گفت: با اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم قریب به سه هزار نفر از خدمات رایگان بهره‌مند شدند.

====================

گزارش و عکس از: سید جبار داوودی

منبع: فارس


ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.