کد خبر: ۱۰۳۸۲
تاریخ انتشار:۱۳:۲۷ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 3 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی رتبه‌های برتر کشوری مسابقه پدافند غیرعامل را کسب کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هادی زارع‌پور اظهار کرد: 3 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی رتبه‌های برتر کشوری مسابقه پدافند غیرعامل را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش استان گفت: در بخش عکس و پدافند غیرعامل دانش‌آموز مریم آییش از مدرسه شهید دانشی لوداب رتبه اول و نوید احمدی مفرد از مدرسه شهید برونگ‌پور مارگون رتبه دوم و احمد داوری‌فر از هنرستان فارابی مارگون رتبه دوم کشور را کسب کردند.

زارع‌پور گفت: از 180 اثر ارائه شده به دبیرخانه استان 12 اثر به مرحله کشوری ارائه و 3 اثر برتر کشوری شد در این مسابقه دانش‌آموزان در مورد روش‌های مختلف در پدافند غیرعامل عکس ارائه دادند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.