تاریخ انتشار:۲۲:۱۶ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از کشف بیش از 53 کیلوگرم حشیش در محور یاسوج به اصفهان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ سعید بالش‌زر بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از یک دستگاه خودروی سواری پژو در محور یاسوج به اصفهان بیش از 53 کیلوگرم حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: این محموله از یکی از استان‌های جنوبی کشور به سمت یکی از استان‌های مرکزی در حال حمل بود.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دستور ایست دادند که با بی‌توجهی پژو 206 از محل فرار کرد که پس از یک تعقیب و گریز این خودرو متوقف و مقدار 53 کیلو و 500 گرم حشیش از آن کشف شد.

بالش‌زر بیان کرد: یک خودروی پژو دیگر این خودرو را اسکورت می‌کرد که با شگردهای پلیسی این خودرو نیز شناسایی و متوقف و راننده آن دستگیر شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین