کد خبر: ۱۰۲۳۰
تاریخ انتشار:۱۰:۰۷ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
اختلاف حساب نیم میلیاردی طاهری با هدایتی؛
عصر دنا: عابربانک پرسپولیسی‌ها روز گذشته پرده از رازی بزرگ برداشت و اعلام کرد که بابت قرارداد گولچ ۲۰۰ هزار یورو به باشگاه پرسپولیس پول داده است که البته بعدا متوجه شده مدیران این باشگاه به این بازیکن تنها ۳۰ هزار یورو پرداخت کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
گولچ به دلیل اینکه باشگاه پرسپولیس پولش را پرداخت نکرده چند وقتی است که ایران را ترک کرده و قصد شکایت از این باشگاه به فیفا را دارد. به همین دلیل هم هدایتی ترجیح داده است در صفحه اینستاگرام خود بار این شکایت احتمالی را از روی دوش خود بردارد ولی در عمل پرده از رازی بزرگ برداشته است و به نوعی تایید کرده است که به باشگاه پرسپولیس کمک مالی کرده است. (اینجا)

چند وقت پیش بود که گزارشی منتشر شد که در آن آمده بود قراردادهای پرسپولیسی‌ها واقعی نیست و آنها از پول‌هایی که با عنوان "کمک" حسین هدایتی عنوان شده، استفاده کرده‌اند و بخشی از قرارداد بازیکنانشان را داده‌اند. حالا هدایتی اعلام کرده است که 200 هزار یورو بابت قرارداد گولچ به باشگاه پرسپولیس پول داده است و حالا سوال این است که آیا طاهری این پول را در قرارداد  گولچ محاسبه کرده است یا نه.

چیزی که واضح است این است که هدایتی در قرارداد خیلی از بازیکنان پرسپولیس به این باشگاه کمک مالی کرده است و به نظر نمی‌رسد کمک های او در قرارداد بازیکنان این تیم لحاظ شده است. سوال اصلی این است که هدایتی چه سمتی در باشگاه دارد که از وی پول گرفته می‌شود و هدایتی به دنبال چه موضوعی است که حاضر شده این همه پول به باشگاه تزریق کند؟

حالا که محمود گودرزی وزیر ورزش و جونان در مورد قرارداد بازیکنان استقلال صحبت کرده است و نسبت به پول‌هایی که آنها دریافت کرده‌اند انتقاد کرده است، باید دید آیا این بار هم در مورد پول‌های بی‌حساب و کتابی که حسین هدایتی به باشگاه پرسپولیس تزریق کرده و قراردادهای عجیب بازیکنان خارجی پرسپولیس اظهار نظر می‌کند یا نه.

دوستی خاله خرسه هدایتی با پرسپولیس

به جز پول‌هایی که هدایتی به پرسپولیس پرداخت کرده است، به نظر می‌رسد این کمک‌ها در این سال‌ها بیشتر به ضرر پرسپولیس تمام شده است. اینکه هدایتی در صفحه اجتماعی خود با بیش از 500 هزار نفر فالوور چنین موضوع مهمی را عنوان می‌کند می‌تواند به مدیران باشگاه پرسپولیس فشار بیاورد. اصلا طرح این موضوع از سوی هدایتی برای چی است؟ چرا دوست دارد که هر از چندگاهی در رسانه‌ها و فضای مجازی باشد و خودش را به عنوان یک هوادار "دلسوز" معرفی کند ولی از آن طرف اسپانسری پشت پیراهن سرخ‌پوشان را از آن خود می‌کند؟

از همه این ها گذشته هدایتی در بخشی از بیانیه‎ای که منتشر کرده به شکست برابر قشقایی انتقاد کرده است و اعلام کرده است که نباید با کسی لج کنیم که به نظر می‌رسد اشاره غیر مستقیم او به برانکو است که حاضر نیست به رامین رضاییان بازی بدهد.

این در حالی است که برانکو آنقدر موفق بوده است که لزومی نداشته باشد هدایتی به او توصیه فنی کند و به نظر می‌رسد حرف های او تنها به پرسپولیس لطمه می‌زند. نکته‌ای که فراموش شده این است که طاهری، سرپرست باشگاه چرا یک بار به صورت شفاف مشخص نمی‌کند که این پول‌هایی که هدایتی تحت هر عنوانی به بازیکنان و باشگاه پرسپولیس داده در هزینه‌های این باشگاه آورده شده است؟ و سوال اصلی این است که چرا وزارت ورزش در این خصوص سکوت کرده است؟

منبع: نسیم

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین