تاریخ انتشار:۲۳:۰۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
عصر دنا: فرماندار دنا مخالفت خود با برگزاری جشنواره انگور سی سخت را تکذیب کرد و اظهارت مدیرکل صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد را خنده آور دانست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویر احمد صبح روز گذشته در حاشیه کار گروه گردشگری استان با اشاره به عدم برگزاری جشنواره انگور سی سخت که قرار بود برای دومین سال پیاپی در سی سخت برگزار شود علت عدم برگزاری این جشنواره را مخالفت فرماندار دنا در این رابطه عنوان کرده بود (اینجا بخوانید) ،بعد از این اظهارات از طرف محمود باقری ،عباس بهشتی روی فرماندار دنا ضمن تکذیب سخنان منتسب به خود از طرف باقری به این سخنان واکنش نشان داد.

بهشتی روی طی گفت و شنودی با خبرنگار سفیر دنا گفت :تا کنون هیچ یک از مسئولان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان و شهرستان دنا در این رابطه با بنده مکاتبه ای نداشته اند.وی با بیان اینکه مسئولان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری نه حضوری و نه به صورت تلفنی هیچ صحبتی در خصوص جشنواره انگور سی سخت با بنده نداشته است افزود:به شخصه از هر فرصت و موقعیتی که موجب رشد و توسعه شهرستان شود بهره خواهم برد.

فرماندار دنا با ابراز تعجب از سخنان مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان گفت:بدون شک بزرگترین تاثیرات چنین اقدامات مثبتی متوجه شهرستان و جایگاه فرمانداری شهرستان است و به عنوان عملکردی مثبت برای فرماندار محسوب می شود و بیان مخالفت فرماندار با این جشنواره خنده آور و بی معنا است.

بهشتی روی با اشاره به برگزاری جشنواره استانی شاهنامه خوانی در شهر سی سخت تقویت فرهنگ و آداب رسوم و معرفی آن به سراسر کشور را از جمله وظایف خود عنوان و ابراز کرد:دلیلی برای مخالفت با این امر وجود ندارد .

 

وی با اشاره به اینکه تا کنون هیچ شخصیت حقیقی و حقوقی در خصوص جشنواره انگور سی سخت با بنده مکاتبه ای نداشته است تاکید کرد:آرزوی ما حرکت شهرستان در مسیر توسعه همه جانبه است
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.