تاریخ انتشار:۱۵:۱۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۵
عصر دنا: دوومیدانی کار سی‌سختی با بیان اینکه بازهم با هزینه شخصی و بدون داشتن حمایت مالی موفق به کسب مدال طلا شده است گفت: افتخارآفرینی سه مدال می بایست برای استان و شهر خودم باشد اما نصیب باشگاه مقاومت تهران شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مدیرکل اداره ورزش وجوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: سحر ضیایی بانوی ورزشکار  سی سختی و دارنده مدال برنز مسابقات پرتاب نیزه غرب آسیا و مدال طلای مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور دررقابت های دوومیدانی باشگاه‌های کشور موفق به کسب مدال طلا در رشته پرتاب نیزه شد
.

ایزدی افزود: این مسابقات با هدف انتخاب برترینها برای راه‌یابی به اردوی ۵ ماهه تیم ملی وآمادگی شرکت درمسابقات آسیایی اردیبهشت‌ماه 96،برگزارشد.

سحر ضیایی دوومیدانی کار سی‌سختی با بیان اینکه بازهم با هزینه شخصی و بدون داشتن حمایت مالی موفق به کسب مدال طلا شده است گفت: به دلیل حمایت نکردن مسئولان  استان و نبود امکانات لازم برای تمرین، از طرف باشگاه مقاومت تهران در مسابقات لیگ دومیدانی شرکت کردم و موفق به کسب ۳ مدال طلای این سری از مسابقات شدم و برای کسب سهمیه مسابقات آسیایی امیدوار هستم.

وی با گله مندی از مسئولان افزود:افتخارآفرینی سه مدال می بایست برای استان و شهر خودم باشد اما نصیب باشگاه مقاومت تهران شد.

ضیایی از مسئولان ورزش استان،شهرستان و مسئولان ارشد استان خواست او و دیگر ورزشکاران مستعد استان را حمایت کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین