تاریخ انتشار:۱۶:۵۱ - ۰۹ مهر ۱۳۹۵
در حاشیه برگزاری نماز جمعه و به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد
عصر دنا: در حاشیه برگزاری نماز جمعه و به مناسبت هفته نیروی انتظامی مردم مشکلات خود را با مسؤولان نیروی انتظامی در میان گذاشتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پیش از ظهر امروز فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه رؤسای پلیس‌های تخصصی و همچنین برخی از فرماندهان انتظامی در محل حسینیه ثارالله یاسوج مکان برگزاری نماز جمعه حاضر شده و پاسخگوی مشکلات، انتقادات و پیشنهادات مردم بودند.

در این زمینه سرهنگ مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با اشاره به مردم‌داری و روحیه مردم محوری کارکنان و مسوولان و فرماندهان نیروی انتظامی گفت: این مسؤولیت‌ها را تنها برای خدمت به مردم در اختیار گرفته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید مسؤولیت‌ها را که به مثابه امانت هستند به خوبی برای خدمت به مردم به کار گرفت.

انصاری مهمترین اصل را در نیروی انتظامی رضایت مردمی دانست و گفت: باید در برخورد با مردم با مهربانی و عطوفت رفتار کنیم تا ولی نعمتان از عملکرد ما مسؤولان رضایت داشته باشند، زیرا رضایت خداوند در رضایت مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی از مهم‌ترین خواسته‌ها و مراجعات مردم به پلیس اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات مربوط به توقف خودروها و انتقال آن‌ها به پارکینگ و دیگری در خصوص موضوع مراجعه مردم برای گزینش فرزندان برای اشتغال در نیروی انتظامی است.

وی اظهار کرد: مردم مشکلات خود را به خادمان خود در نیروی انتظامی در دیدارهای رو در رو می‌گویند و ما نیز تا آن‌جا که قانون اجازه می‌دهد و در توان داریم به رفع مشکل کمک خواهیم کرد.

انصاری تصریح کرد: هر هفته از جنس چنین دیدارهایی را در سطح استان داریم و مردم با مراجعه حضوری به پلیس‌های تخصصی مشکلات خود را بیان می‌کنند.

/ فارس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین