کد خبر: ۱۰۱۳۲
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۴۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۵
عصر دنا: نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا از ما خدمت صادقانه می‌خواهند، گفت: هر مدیر و مسؤولی توان خدمت ندارد باید استعفا دهد و اگر این کار را نکند در قیامت پاسخگوی شهیدان باشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عدل هاشمی‌پور ظهر امروز در یادواره سرداران و 126 شهید شهرستان بهمئی اظهار داشت: در جنگ تحمیلی دشمنان دین خدا با دشمنی دیرینه خود مخالفت و کینه‌های عجیب و غریب خود را آشکار کردند و با اشغال و بمباران شهرهای مرزی کشور با ما وارد جنگ شدند.

وی ادامه داد: دشمنان دین خدا برخلاف آیین الهی زنان، کودکان و پیران را که قدرت جنگ نداشتند به خاک و خون کشیدند و برخلاف قوانین بین‌الملل اسیران ما را در زندان‌های مخوف بغداد مورد آزار و اذیت شدید قرار دادند.

نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم استفاده از برکات یادواره‌های شهدا، گفت: سالانه جلسات متعددی را تشکیل می‌دهیم، یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه امیدوارم خروجی چنین یادواره‌های باشکوهی توجه به فرهنگ و اقتصاد باشد تا برخی از مشکلات مردم حل شود، ادامه داد: ما بعد از شهدا چه کردیم، آیا از عملکرد خود راضی هستیم، آیا در مقابل شهدا کارنامه درخشانی داریم، قبول کنیم که از مسیر شهدا دور شدیم و فاصله گرفتیم.

هاشمی‌پور با اذعان به اینکه ما نتوانستیم به وصیت‌های امام و خواسته مقام معظم رهبری به عنوان فرماندهی کل قوا و رهبر جهان اسلام عمل کنیم، گفت: در واقع دغدغه‌های مقام معظم رهبری هنوز به قوت خود باقی است.

وی افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی، کارهای خوبی در مملکت انجام شد، اما آنطور که باید از فرصت‌ها استفاده نکردیم؛ فرصت‌ها را غنیمت ندانستیم و بعضی وقت‌ها هم غافل شدیم.

نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر غفلت نکرده بودیم در هر خانه‌ای چند بیکار وجود نداشت، گفت: شهدا از ما سؤال می‌کنند که برای جامانده‌های ما چه کردید، برای خانواده‌های ما چه کردید، برای اقتصاد و فرهنگ که دغدغه‌های مقام معظم رهبری است چه کردید و فرهنگ به کدام مسیر رفته است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه شهدا درباره بداخلاقی جامعه از ما سؤال می‌کنند، تبیین کرد: قطعاً از علمای دین و نخبگان فرهنگی هم سؤال می‌کنند که فرهنگ را به کجا بردید، مسیر جهاد و شهادت به کجا رفت؟

هاشمی‌پور خطاب به نخبگان سیاسی و فرهنگی منطقه گفت: جناح‌بندی و باندبازی باید کنار برود، اگر می‌خواهید در مقابل شهدا حرفی برای گفتن داشته باشید، صادقانه به مردم خدمت کنید؛ شهدا از ما خدمت صادقانه، مخلصانه و عادلانه می‌خواهند.

* با اتحاد دهه 60 به جنگ اقتصادی الان برویم

وی افزود: اگر جمع شویم و یادی از شهدا کنیم و بیرون هر کس کار خود را بکند، نمی‌شود، بیایید روحیه دهه 60 را در جامعه زنده کنیم، روحیه انقلابی و مدیریت جهادی داشته باشیم.

هاشمی‌پور با اشاره به شاخصه اتحاد ملت ایران در زمان جنگ به عنوان ابزار پیروزی ما، گفت: مگر نه این بود دشمن با تمام توان جنگ را بر ملت ما تحمیل کرد و ملت ایران از دولتی تا نظامی و حتی مردم عادی در قالب نیروهای بسیج مردمی با اتحاد وانسجام جنگ را مدیریت کرد؟

وی افزود: امروز هم با یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی مواجه هستیم، اگر همه ما باهم جمع شویم و فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه قرار گیرد، رسانه‌ها صادقانه، خالصانه و فارغ از مسائل جناحی و در مسیر اقتصاد مقاومتی باشند، روحانیت معزز در مسیر شکوفایی فرهنگی حرکت کند و همه قوا در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کنند، وضعیت اقتصاد ما اینطور نمی‌ماند.

این نماینده مجلس با تأکید بر لزوم استفاده از فرصت‎ها، گفت: مشکل ما اصلاح‌طلبی و اصولگرایی نیست، ایده‌های بزرگ نساختیم، باید به دور از حب و بغض و کینه برای خدمت به مردم تلاش کنیم؛ رهبری و شهدا این را از ما می‌خواهند.

هاشمی‌پور با بیان اینکه مدیر و مسؤولی که تاب تحمل دیگری و قدرت پیگیری مشکلات مردم را ندارد، اگر خود استعفا ندهد باید روز قیامت در مقابل شهدا پاسخگو باشد، بیان کرد: اگر توان نداریم نباید مسؤولیت بپذیریم.

* به حرمت شهدا برای خدمت به مردم متحد شویم

وی توضیح داد: بیایید به حرمت این شهدا چپ و راست در کنار هم بنشینیم و همه فکرها را روی هم بگذاریم، از این فرصت‌های طلایی برای خدمت به مردم و نجات این جوانان بیکارِ سرگردانِ سر درگریبان استفاده کنیم.


این نماینده مجلس افزود: وجود این همه مشکل به معنای این نیست که کار نشده است؛ دولت هم به تنهایی نمی‌تواند مشکلات بهمئی، کهگیلویه و چرام را حل کند؛ همانطور که نمی‌تواند به تنهایی مشکلات استان و کشور را حل کند.

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان‌هایی که توانستند از همان اول انقلاب از فرصت‌ها استفاده کردند و کارهای بزرگ عام‌المنفعه انجام دادند، اما ما از فرصت‌ها درست استفاده نکردیم.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به خواست مردم به خصوص خانواده شهدا، گفت: خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران وضعیت جاده زیدون به بهمئی، آبرسانی، جاده عشایری پهنوک، جاده ابوالفارس به بهمئی،  ساخت بیمارستان، تقویت ایستگاه برق، سر و سامان دادن به مجموعه‌های ورزشی را مطالبه می‌کنند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امیدوارم بتوانم پروژه‌های نیمه تمامی که شروع  شده را تکمیل شده و پروژه‌های جدیدی که تعریف کردیم به حول و قوه الهی شروع شود.

* آبرسانی به لیکک از سد کوثر تا اوایل سال آینده

نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام نقاط شهرستان بهمئی را رفتم و مشکلات همه آن را می‌دانم با ابراز اطمینان از آبرسانی به لیکک تا اوایل سال آینده، افزود: برای این کار برنامه زمان‌بندی تهیه کردم و آن را کنترل می‌کنم.
هاشمی پور با اشاره به اینکه همه پروژه‌های شهرستان بهمئی باید اجرایی شوند، افزود: گاز رسانی به ممبی و سرآسیاب، جاده عشایری پهنوک، راه‌های مواصلاتی، برق شهر لیکک، مجموعه‌های ورزشی لیکک، سرآسیاب و ممبی که اعتباراتشان را از وزارت نفت گرفتیم و تمامی پروژه‌های حیاتی شهرستان بهمئی را با تمام توان پیگیری می‌کنم ؛ اینها نقشه راهی است که بنده برای خودم طراحی کردم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۹
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
مگر مسولی در یاسوج هست که به فکر شهدا باشد که استیفا بدهد فعلان جنگ برسر ریاست می باشد
پالیز نصیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
درود بر سردار سازندگی
شاکرم نامی آشنادرفضای مجازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
اگرخودشماناتوانی درامورات داری بایستی کجاپاسخ بدی گلم
ستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
زهی خیال باطل
گچساران رادک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
درودبرسردارسرفرازمردم کهگیلویه وکشوربایدبه شما افتخارکند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
خدا ادم دبگه حرفی برای گفتن نداره
لیکک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
آقا حرف ایشون رو قبول داریم اما خدایی بیشتر اونایی که واقعا از نظر مدیریت توانمند هستند در حاشیه ب سر میبرن چون دیدگاهشون با دولت جدید یکی نیست
پس تو ایران همیشه فقط خط و حزب مشخص میکنه کی باس ریاست کنه.وگرنه توانمندی و تجربه ی مدیریت هیچ گونه کاربردی ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
خداییش تو کدام استان جهانبخش را مدیر تعاون روستایی و یا به بعضی معاونین جهادکشاورزی مسئولیت میدادند.
من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
سلام. این حرف حرف عدل هاشمی نیست. حرف سایت عصر دنا است چون ایشون حرف میندازه بر سر زبان عدل هاشمی و برای ایشان تبلیغ می کند و خوب هم...... امیدوارم عدل هاشمی جوابگوی پولهای فراوان هزینه شده از طرف ایشان در انتخابات به شهدا باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین