کد خبر: ۱۰۱۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۲۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۵
رئیس اداره نظارت صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: با توجه به حساسیت امر و با دستور دادستان استان اقدامات لازم در جهت شناسایی عوامل تخلف، موضوع در مراجع قضایی در حال پیگیری است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): امیر جانی‌پور با بیان اینکه رسته‌های مختلف عرضه خدمات و کالا در سطح استان به صورت مستمر مورد بازرسی قرار می‌گیرند اظهار داشت: متاسفانه برخی از طلافروشان شهر یاسوج با سوء‌استفاده از اعتماد مردم اقدام به عرضه ربع سکه‌های تقلبی و فاقد عیار استاندارد کرده بودند.

وی عنوان کرد: با آزمون‎های انجام شده توسط اداره کل استاندارد وضعیت پایین عیار و تقلب در عرضه ربع سکه‌های کشف شده به اثبات رسید.

جانی‎پور با اشاره به اینکه برای متخلفان به اتهام تقلب در کسب تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی استان معرفی می‌شوند، افزود: با توجه به حساسیت امر و با دستور دادستان استان اقدامات لازم در جهت شناسایی عوامل تخلف، موضوع در مراجع قضایی در حال پیگیری است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در سرلوحه فعالیت تمامی صنوف استان قرار گیرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف جریمه نقدی و برخوردهای قانونی در انتظار متخلفان است.

جانی‌پور در پایان با تاکید بر اینکه نظارت و کنترل بازار جز با همراهی و همکاری مردم محقق نخواهد شد اظهار داشت: از هم‌استانی‌‌های عزیز می خواهیم ضمن انجام دقت و حساسیت لازم در خریدهای خود تخلفات ‏اقتصادی شامل گرانفروشی، کم ‌فروشی، تقلب، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور فروش، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را با شماره تلفن 124 و یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا اداره‌‌های شهرستان‌‌ها اطلاع دهند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
آخ وبخت مردم بدخت این استان محروم
لیکک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
از این اتفاقات همه جای کشور رخ میده مهم اینه که مردم استان ما زرنگ باشن و کلاه سرشون نره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.