کد خبر: ۱۰۰۶۷
تاریخ انتشار:۱۵:۳۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد
عصر دنا: معاون فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی سازنده جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ظهر امروز حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی در نشست ستاد مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: توجه و تلاش جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری است.

مدیر کل فرهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، طلاق، خودکشی، حاشیه نشینی و اعتیاد را مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی استان بیان کرد و گفت: در تلاش هستیم با همکاری همه دستگاه‌ها این آسیب‌ها را کاهش دهیم.

وی، توجه و توسعه آموزه‌های دینی میان مردم را از مهم‌ترین راهکارهای کاهش این مشکلات بیان کرد و گفت: دشمن از راه‌های مختلف سعی در تضعیف اعتقادات و باورهای ما دارد.

این مسوول توسعه و افزایش آسیب‌های اجتماعی را نیز یکی از نقشه‌های دشمن عنوان کرد و گفت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی و کاهش آنها نیز نوعی جنگ نرم است که باید با راهکارهای فرهنگی این موضوعات را کنترل کرد.

میرمحمدی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف توسط اساتید برجسته و مجرب را از دیگر راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی سازنده در راستای کاهش این معضلات تاکید کرد.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ستاد مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی استان به ریاست استاندار تشکیل شده است، گفت: تمامی تلاش خود را جهت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به کار خواهیم گرفت.

وی، تقویت بنیان خانواده‌ها و اجرای برنامه‌های فراگیر اجتماعی و فرهنگی را از دیگر راهکارهای پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی بیان کرد و اذعان داشت: اگر بنیان خانواده محکم بوده و اعتقادات قوی باشد می تواند در جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی موثر باشد.

این مسوول با اشاره به اینکه ارائه راهکار به صورت تئوری کافی نیست، گفت: باید تلاش کرده و پس از جمع‌بندی راهکارهای ارائه شده توسط اعضا باید آنها را به صورت عملی به اجرا درآوریم.

میرمحمدی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها و مسؤولین در کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی مسوول و موظف هستند، گفت: مدارس، دانشگاه‌ها، اساتید، روحانیون و رسانه‌ها می‌توانند جهت فرهنگ‌سازی در این حوزه نقش مهمی ایفا کنند.

منبع: فارس


ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین