کد خبر: ۱۰۰۶۴
تاریخ انتشار:۱۵:۳۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
فرمانده انتظامی گچساران خواستار شد
عصر دنا: فرمانده انتظامی گچساران گفت: مردم گچساران ارتباط بیشتری با سامانه گویای 197 داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ علی‌کرم بازیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با تبریک هفته نیروی انتظامی و با اشاره به رسالت سنگینی که این نیرو در جامعه بر عهده دارد، اظهار داشت: حضور نیروی انتظامی در تمامی صحنه‌ها باعث آرامش و امنیت در جامعه است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گچساران بیان کرد: دفتر نظارت همگانی 197 پل ارتباطی مسؤولان ناجا با مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گچساران گفت: سامانه گویای 197 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت پیشنهاد و انتقادات از عملکرد پلیس است.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی از جمعه نهم مهر آغاز می‌شود و هدف از برگزاری این هفته تعمیق سطح تعامل دستگاه‌های دولتی، ادارات، دستگاه‌های غیر دولتی و مردم با پلیس است.

بازیان افزود: اعتماد مردم برای ما بهترین پشتوانه در جهت جلب رضایت آنها و بستری برای فعالیت‌های ما خواهد بود و به این منظور دفتر نظارت همگانی 197 پل ارتباطی مسؤولان ناجا با اقشار مختلف مردم است.

این فرمانده انتظامی خاطرنشان ساخت: در روز جمعه و در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گچساران به مواردی در زمینه نحوه ارتباط ناجا با اقشار مختلف مردم و همچنین تشریح برنامه‌های هفته نیروی انتظامی می‌پردازیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.