کد خبر: ۱۰۰۶۲
تاریخ انتشار:۱۵:۳۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج با جمعیت ثابت و شناور نیازمند تجهیزات آتش‌نشانی مدرن و ناوگان پیشرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سیدعلی وفایی‌مقدم پیش از ظهر امروز در جمع آتش‌نشانان به مناسبت هفته آتش‌نشان و ایمنی اظهار کرد: یاسوج به دلیل قرار گرفتن در میان جنگل، رودخانه، داشتن حاشیه‌نشینی، مهاجرت، کریدور ارتباطی غرب به شرق و ساخت و سازهای مرتفع از شرایط ویژه و استثنایی در کشور برخوردار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج با جمعیت ثابت و شناور نیازمند تجهیزات آتش‌نشانی مدرن و ناوگان پیشرفته است.

وی افزود: برای پاسخگویی به نیاز شهروندان و مسافران در مواقع بحرانی، آتش‌سوزی، سیل و... ضروری است تا آتش‌نشانی یاسوج به امکانات روز تجهیز شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: زیرساخت‌های مقابله با آتش‌سوزی و سوانح در شهر یاسوج باید ارتقا یابد.

وی افزود: ارزیابی تجهیزات آتش‌نشانی شهرداری یاسوج نشان می‌دهد که تا شرایط ایده‌آل فاصله است.

وفایی‌مقدم خاطرنشان کرد: با این حال تجهیز آتش‌نشانی یاسوج در اولویت قرار گرفته و با عنایت استاندار در تلاش هستیم این مهم محقق شود.

به گزارش فارس؛ در این مراسم از آتش‌نشانان نمونه با اهدای لوح تقدیر شد.

منبع: فارس


ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین