کد خبر: ۱۰۰۶۰
تاریخ انتشار:۱۵:۳۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه:
عصر دنا: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: نقشه‌های براندازی حکومت ننگین شاهنشاهی از هیأت‌های مذهبی و منابر ترسیم شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب صبح امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ که با حضور مبلغان شهرستان برگزار شده بود اظهار داشت: هر آنچه در کارنامه پر افتخار و درخشان جمهوری اسلامی ایران به دست آمده از محرم و صفر بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه اگر قیام اباعبدالله الحسین(ع) و هنرنمایی اصحاب آن امام  در کارزار کربلا نبود امروز اثری از اسلام وجود نداشت،گفت:قیام بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران هم از محرم الهام گرفت.

وی اضافه کرد:مبلغان دینی در محرم دستگاه فاسد طاغوت را افشا کردند و نقشه‌های براندازی حکومت ننگین از هیأت‌های مذهبی و منابر ترسیم می‌شد.

حسینی‌طلب تصریح کرد: اگر امروز به عنوان یک ابرقدرت جهانی شناخته می‌شویم و زورمندان مجبور به کرنش در برابر ما می‌شوند به واسطه این بوده که باور داریم امام حسین(ع)کشتی نجات است.

این مسؤول با بیان اینکه هیأت‌های عزاداری شهرستان با کمترین امکانات فعالیت دارند گفت: علما و مبلغان دینی با دست خالی و درآمد ناچیز با هجمه‌های سنگین مبارزه می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان خواستار اطلاع‌رسانی این رویداد مهم از سوی مبلغان دینی شد و گفت: روحانیان شهرستان 12 مهر ماه برای حضور در این کنگره اعزام خواهند شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: 160 مبلغ دینی در 47 هیأت مذهبی شهرستان در محرم به تبیین واقعه عاشورا می‌پردازند که از این تعداد 50 مبلغه حوزه علمیه خواهران دهدشت است.

وی خواستار همکاری ادارات و نهادهای شهرستان با هیأت‌های مذهبی در برپایی مراسم عزاداری شد و بیان کرد: شهرداری نسبت به فضاسازی شهر متناسب با این ایام اقدام کند.

منبع: فارس


برچسب ها: رژیم طاغوت ، محرم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.