تاریخ انتشار:۲۳:۵۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح «مردم یاری» به مناسبت هفته ناجا در استان خبر داد و گفت: این طرح در روستاها و مناطق محروم استان اجرا خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مهدی انصاری عصر امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: شعار امسال هفته نیروی انتظامی «همه با هم برای امنیت و آرامش» نامگذاری شده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد متقارن شدن هفته نیروی انتظامی با برگزاری کنگره ملی شهدای استان را فرصتی برای خدمت به شهدا عنوان کرد و بیان داشت: نیروی انتظامی استان 86 شهید تقدیم کشور کرده که تصویر آنها در مقرهای نیروی انتظامی نصب شده است.

وی با بیان اینکه هر ساله نیروی انتظامی برنامه‌های مختلفی را برای هفته ناجا در نظر می‌گیرد، گفت: امسال نیز برنامه‌های متعددی ویژه این هفته در نظر گرفته شده است.

انصاری، شرکت در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی، برگزاری همایش طلایه‌داران پلیس و اجرای طرح مردم یاری را مهم‌ترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

وی با بیان اینکه طرح مردم یاری تقریبا هر ساله با همکاری دیگر دستگاه‌ها و نهادهای استان برگزار می‌شود، گفت: این طرح امسال نیز با همکاری هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی در استان برگزار خواهد شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد هدف از اجرای طرح مردم یاری را مبارزه و ریشه کنی فقر در مناطق محروم عنوان کرد و بیان داشت: این طرح در روستاها و مناطق محروم استان اجرا خواهد شد.

وی از حضور اکیپ درمانی متشکل از پزشک، تزریقات و دارو در این طرح خبر داد و گفت: در صورت امکان توزیع لوازم بهداشتی مانند شامپو و صابون یا لوازم‌التحریر میان مردم هر منطقه نیز در حاشیه برگزاری این طرح داریم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: زمان و روستاهای اجرای طرح مردم یاری در روزهای آتی مشخص و از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

وی برقراری امنیت روانی و اجتماعی میان مردم و جامعه را مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی عنوان کرد و بیان داشت: اجرای برنامه‌های اجتماعی و مردمی به دلیل افزایش حس اعتماد و همدلی مردم با نیروی انتظامی است.

انصاری کارکنان نیروی انتظامی را خدمتگزاران مردم دانست و بر همکاری مردم با نیروهای انتظامی در مواقع ضروری و بروز اتفاقات ناخواسته تأکید کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین