کد خبر: ۱۰۰۳۳
تاریخ انتشار:۱۱:۳۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
مدیر رسانه ای باشگاه نفت و گاز گچساران:
عصر دنا: مدیر رسانه ای باشگاه نفت و گاز گچساران از دعوت دو بازیکن دختر نوجوان گچسارانی به اردوی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۴ سال کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
امین دهقانی افزود: دومین مرحله از اردوی تیم ملی دختران زیر ۱۴ سال از روز نهم مهرماه در کمپ تیم های ملی آغاز شد.

دهقانی افزود:  معصومه جهانچی سرمربی تیم فوتبال نونهالان دختر، رویا اخگر و مبینا حیدری از کهگیلویه و بویراحمد به این اردو دعوت شده اند.

وی تصریح کرد: مبینا حیدری فرزند رضا حیدری از کارمندان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران است که فصل گذشته نیز سرمربیگیری تیم هاکی نفت را در لیگ برتر کشور برعهده داشت و توانست مقام نایب قهرمانی را با این تیم کسب کند.

وی گفت: این اردو ازتاریخ  ۹ الی ۱۲ مهر ماه در کمپ تیم های ملی به سرمربیگری معصومه جهانچی و مربیگری یاسمین علیپور برگزار می شود.

منبع: مهر


ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.