ذخایر سدهای تهران بهبود یافت؛ چالش کمآبی ادامه دارد
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران، با اشاره به افزایش ورودی آب به سدهای استان تهران، بر ضرورت تداوم صرفهجویی و مدیریت مصرف برای حفظ پایداری منابع آبی تأکید کرد.
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران، با اشاره به افزایش ورودی آب به سدهای استان تهران، بر ضرورت تداوم صرفهجویی و مدیریت مصرف برای حفظ پایداری منابع آبی تأکید کرد.


دیدگاهتان را بنویسید