google-site-verification=mbTx4wlA-vmj4ll21CVOd3PoZPNN8GERLHibsl7V8TE
×

ذخایر سدهای تهران بهبود یافت؛ چالش کم‌آبی ادامه دارد

  • کد نوشته: 3244
  • 14 ژوئن 2026
  • 0
  • رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران، با اشاره به افزایش ورودی آب به سدهای استان تهران، بر ضرورت تداوم صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برای حفظ پایداری منابع آبی تأکید کرد.

    ذخایر سدهای تهران بهبود یافت؛ چالش کم‌آبی ادامه دارد

    رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران، با اشاره به افزایش ورودی آب به سدهای استان تهران، بر ضرورت تداوم صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برای حفظ پایداری منابع آبی تأکید کرد.

    خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *