google-site-verification=mbTx4wlA-vmj4ll21CVOd3PoZPNN8GERLHibsl7V8TE
×

۲ نفر از شهدای کادر درمان زنان باردار بودند

  • کد نوشته: 2879
  • 14 ژوئن 2026
  • 0
  • اهواز – رئیس اورژانس کشور گفت: دو نفر از شهدای حوزه سلامت، بانوان کادر بهداشت بوده که خود باردار بودند و باید استراحت می کردند اما در این شرایط شهید شدند که اینها در تاریخ ماندگار هستند.

    ۲ نفر از شهدای کادر درمان زنان باردار بودند

    اهواز – رئیس اورژانس کشور گفت: دو نفر از شهدای حوزه سلامت، بانوان کادر بهداشت بوده که خود باردار بودند و باید استراحت می کردند اما در این شرایط شهید شدند که اینها در تاریخ ماندگار هستند.

    خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *