۲ نفر از شهدای کادر درمان زنان باردار بودند
اهواز – رئیس اورژانس کشور گفت: دو نفر از شهدای حوزه سلامت، بانوان کادر بهداشت بوده که خود باردار بودند و باید استراحت می کردند اما در این شرایط شهید شدند که اینها در تاریخ ماندگار هستند.
اهواز – رئیس اورژانس کشور گفت: دو نفر از شهدای حوزه سلامت، بانوان کادر بهداشت بوده که خود باردار بودند و باید استراحت می کردند اما در این شرایط شهید شدند که اینها در تاریخ ماندگار هستند.


دیدگاهتان را بنویسید