فعالیت ادارات قم با حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان ادامه دارد
قم-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: از تاریخ ۲۳ اردیبهشتماه سال جاری تاکنون، فعالیت تمامی دستگاههای اجرایی مستقر در استان بهصورت کامل و با حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان انجام میشود. خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency
قم-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: از تاریخ ۲۳ اردیبهشتماه سال جاری تاکنون، فعالیت تمامی دستگاههای اجرایی مستقر در استان بهصورت کامل و با حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان انجام میشود.


دیدگاهتان را بنویسید