×

برق ادارات پرمصرف در تربت‌حیدریه قطع می‌شود؛ صرفه‌جویی در انرژی آغاز شد!

  • کد نوشته: 17682
  • 28 ژوئن 2026
  • 0
  • تربت‌حیدریه در اقدامی جدید به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، برق ادارات پرمصرف را قطع خواهد کرد. معاون استاندار این شهر از آغاز بازدیدهای نظارتی برای شناسایی و مدیریت مصرف انرژی در اداره‌ها خبر داد.

    برق ادارات پرمصرف در تربت‌حیدریه قطع می‌شود؛ صرفه‌جویی در انرژی آغاز شد!

    تربت‌حیدریه در اقدامی جدید به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، برق ادارات پرمصرف را قطع خواهد کرد. معاون استاندار این شهر از آغاز بازدیدهای نظارتی برای شناسایی و مدیریت مصرف انرژی در اداره‌ها خبر داد.

    به گزارش عصر دنا،

    تربت‌حیدریه – ایرنا – معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه با تأکید بر اهمیت صرفه‌جویی در مصرف انرژی در نهادهای دولتی اعلام کرد: از چند روز آینده، با شروع بازدیدهای نظارتی از ادارات، برق اداره‌های با مصرف بالا به طور فوری قطع خواهد شد.

    خبرگزاری جمهوری اسلامی |صفحه اصلی | IRNA News Agency

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *