آتشبس در خطر: سه شهید و زخمی در بمباران اسرائیل در لبنان
در پی بمباران اخیر جنگندههای اسرائیلی در النبطیه الفوقیا، سه نفر جان خود را از دست دادند و تعدادی هم زخمی شدند، که این حادثه بار دیگر آتشبس شکننده در منطقه را در معرض خطر جدی قرار داده است. این در حالی است که نقض مکرر آتشبس از سوی رژیم صهیونیستی، نگرانیها درباره تشدید تنشها را افزایش داده است.
در پی بمباران اخیر جنگندههای اسرائیلی در النبطیه الفوقیا، سه نفر جان خود را از دست دادند و تعدادی هم زخمی شدند، که این حادثه بار دیگر آتشبس شکننده در منطقه را در معرض خطر جدی قرار داده است. این در حالی است که نقض مکرر آتشبس از سوی رژیم صهیونیستی، نگرانیها درباره تشدید تنشها را افزایش داده است.
به گزارش عصر دنا،
خبرگزاریها گزارش دادهاند که آتشبس در منطقه لبنان به دلیل حملات هوایی رژیم صهیونیستی در معرض خطر قرار دارد. طبق اطلاعات دریافتی، جنگندههای اسرائیلی اقدام به بمباران منطقه النبطیه الفوقیا کردهاند که در نتیجه آن، سه نفر جان خود را از دست داده و تعدادی نیز زخمی شدهاند.


دیدگاهتان را بنویسید